Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
(beammeup)scotty

Witte Soortjes....

Recommended Posts

he allemaal, whatup;

 

even info inwinnen bij beste forum around..(hmmm)

 

kan iemand mij aub vertellen of het afbloeien bij de zg "witte soorten"dezelfde kenmerken (voornamelijk het percentage rood/bruine bloemhaartjes) als de "gewone" soorten hebben? Ja, ik ken het verhaal van de kliertjes, die van transparant naar melkachtig naar amber gaan, (dat zal wel hetzelfde verlopen als bij gewone soortjes, neem ik aan) maar ik heb m'n hok zo vol staan dat ik de planten niet beschadigen wil in de laatste paar weken, dus ik kan niet dichtbij de laatste rij komen!!!(idiot) Ik hoor het wel....

 

laterrr.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi scotty

 

ik denk dat van alle soorten de trichomen eerst helder dan troebel en dan amber worden alleen dat het bij de ene soort sneller gaat en weer een andere soort langzamer. indica bloeit sneller en sativa langer. je zal dus tijdens het bloeiproces de kleuren van je trichomen moeten bekijken of anders in 2 of 3 keer oogsten om te bepalen of je er high of bankstoned van word......

 

succes

 

mzzl CD

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi scotty

 

ik denk dat van alle soorten de trichomen eerst helder dan troebel en dan amber worden alleen dat het bij de ene soort sneller gaat en weer een andere soort langzamer. indica bloeit sneller en sativa langer. je zal dus tijdens het bloeiproces de kleuren van je trichomen moeten bekijken of anders in 2 of 3 keer oogsten om te bepalen of je er high of bankstoned van word......

 

succes

 

mzzl CD

 

ja, dat wist ik, Dan, maar ik was benieuwd of het verhaal van de bloemhaartjes ook gold voor de witte soortjes.... Ik heb de knoop doorgehakt, nu de stelen nog..lol

 

thnx voor de info.... keep smokin'

 

later..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...