Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dopy

?welkepotgrond?

Recommended Posts

BN ground supermix 2-4x per week.......40-50 ml per 10 liter

 

PK 13-14

1e week bloei 2,5 ml / 10L,

2e week 7,5 ml / 10L,

3e week 10 ml / 10L,

vanaf 4e week tot week voor oogst 12,5 ml / 10L

 

 

deze voeding giet je in de potten van de plant,maar met wat vul je je potjes in het begin is daar ook iets voor aan te raden?dus speciale potgrond?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan grond nemen van de growshop met perliet er door heen, maar ik heb ook normale en moet zeggen dat die van de growshop nu al kei hard is en me potgrond is nog helemaal zacht. dus ik neem gewoon potgrond volgende keer, en die op potgrond doen het ook veel beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ben je zeker?dat je geen verkeerde potgrond kunt nemen?maar moet je dan niet opletten op de NPK en ph op die verpakking of is da dan niet nodig??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind van niet, en anders moet je op hydro gaan kweken, weet je precies wat je doet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan een lighmix nemen deze grond hebt ongeveer voor 4 weken voeding dan gelijk beginnen met Ec 1.6 en Ph 6.5, tevens beginnen met een lichte dosering PK 13/14. (De Ec van aarde is 1.5)

 

Of je kan een Allmix nemen deze grond hebt ongeveer voor 7 weken voeding, bij deze voeding ook in week 4 beginnen met PK. (Heb ik nog nooit gebruikt)

 

Je kan ook met je bijvoeding(PK), enzymen mee geven.

 

Geef je stekjes de eerste 10 dagen een wortelstimulator, meegeven en sproeien.

 

Als je een de stekjes een lange groei geeft is het beter het stekje eerst in een kleiner potje telaten voorgroeien en later verpotten in de grote pot. Je krijgt hiermee een beter wortelgestel, dat was mijn ervaring dan toen ik op aarde kweekte.

 

 

Toedeloe, stop je plant in een vloei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik de potgrond van plagron ben hier zeer te vreden over bevat alle voedingselement die je nodig hebt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...