Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
blowtjes

Eerste Buiten Kweek 2007

Recommended Posts

Hallo iedereen ben nog een beetje nieuw hier maar toch een klein verslag van mijn kweek.

Ik had in mei 20 stekken PP gekocht en er waren 2 dood gegaan en had er 1 weg gegeven.

Totaal dus nog 17 pp-tjes. :smoke

Eerst even 18 uur licht onder een 600 watt lamp met een spaarlamp groei spectrum er bij.

En flink wat wortel booster er bij en 1 keer in de week groei stimulator. Canna Vega.

Na ongeveer 3 weken naar buiten aangezien beetje laat begonnen want afgelopen april was toch wel het beste maandje weer deze K.U.T.zomer.

Dus zijn mijn planten flink gegroeid ondanks het slechte weer. :smoke

Oke nadat ze alle 17 niet meer op het balkon paste de mooiste en beste 5 eruit gezocht en die staan er mega groot en goed bij op het balkon.

De andere 12 staan ergens in niemands land hahahha :specool

Maar deze laten toch nog een beetje op zich wachten waarschijnlijk niet de juiste plek stand van de zon en toch nog te veel bomen.

Jammer maar toch oke zie ze bijna nooit namelijk midden in de rimboe zie het wel in de 2 de of 3 de week van oktober. :engel :specool

Ik hou jullie op de hoogte en graag reacties van andere blowers/verbouwers.

Mazzels

Share this post


Link to post
Share on other sites

high blowtjes

 

leuk verslagje. misschien dat je foto's uit je gallerij hier bij kan plaatsen.... :smoke

 

Ik ben misschien wat achterdochtig, maar ik geloof dat het niet slim is om een foto met jezelf te plaatsen hier (of in je gallerij) :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
high blowtjes

 

leuk verslagje. misschien dat je foto's uit je gallerij hier bij kan plaatsen.... :engel

 

Ik ben misschien wat achterdochtig, maar ik geloof dat het niet slim is om een foto met jezelf te plaatsen hier (of in je gallerij) :specool

jo thank you :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...