Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Pee1978

Nieuwe Planten

Recommended Posts

Mijn tip : lees gewoon het forum goed door , je stelt vragen die al uitgebreid meerdere keren op het forum besproken zijn . Aan gezien je geen kweker bent en deze vragen uit nood stelt : Je kan aan een plant de soort niet zien , dit moet je gewoon weten . Als je ze als stek krijgt of vanuit zaad dan weet je het , je kan het niet zien aan de plant . En of het mannelijk of vrouwelijk is kan je zien bij elke node (waar aan de stengel 2 bladen tegenover elkaar groeien) in de oksel van het blad , als er een bolletje zit met stampers(2) , dan is het vrouwelijk , als er balletjes groeien dan is het een mannelijke plant . Als je geen van beide ziet in de blad oksels , dan heeft je plant nog geen bloei hormonen aangemaakt , en moet je nog even geduld hebben voordat de plant het geslacht laat zien .

Op je fotos kan je het niet zien in ieder geval

 

Maargoed , lees het forum gewoon ff door . Kijk wat rond bij beginners vragen .

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Pee1978,

 

Ik gok dat je vrouwen te pakken hebt. Zo te zien zijn ze voor een bepaald doel gebruikt.

 

Ik gok verder dat het Sativa's zijn, een gevoel zeg maar.

 

Als je zeker wilt weten of het vrouwen zijn, moet je ze onder strikt 12 uur licht en 12 uur donker houden.

 

Als je zeker wilt weten wat voor soort plant het is, moet je ze afbloeien en mij een sample sturen van elke plant. We draaien de joints hier in Eindhoven het liefst puur, dus kleine dozijn gram samples.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je zeker wilt weten wat voor soort plant het is, moet je ze afbloeien en mij een sample sturen van elke plant. We draaien de joints hier in Eindhoven het liefst puur, dus kleine dozijn gram samples.

Hier in A'dam ook :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...