Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zeki

Help Ik Wil Kweken In Kweekton

Recommended Posts

:D Allereest ik ben zeki uit utrecht en wil graag een kweekton nemen waar 200 plantjes in kunnen. Is dit goed voor 3kilo?? Is een kweekton een goede oplossing heb geen zin in al dat gebouw en draden etc vandaar gewoon een ton.Maar ik heb wel gehoord dat het dan behoorlijk warm gaat worden in de kamer waar de ton in zich bevindt is dit zo? Vebruik het ook veel stroom.

 

Ik hoop opo wat antwoorden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee zo krijg je geen antwoorden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke introductie Zeki :D ,

 

Als je een duidelijk doel voor ogen hebt, 3 kilo klaarblijkelijk, zul je meer informatie moeten inwinnen over de mogelijkheden daartoe. Het is overduidelijk dat je opzoek bent naar een lucratieve manier om je vrije tijd te besteden, maar het vermoeden doet rijzen dat je niet teveel moeite en bedachtzame momenten hier aan vooraf wil laten gaan.

 

Natuurlijk kunnen wij om verscheidene redenen niet zomaar advies geven. In de eerste plaats zou het zeer ongepast zijn om zonder in het voorzicht gestelde proportionele vergoeding mee te werken aan deze ongeneerde zelfverrijking. Als jurist moeten wij beseffen dat de juridische en economische dienstverlening een product is van jarenlange studie en ondoorzichtigheid van de sector, wat we niet zomaar kunnen ondergraven door het aan Jan en alleman vrijelijk te verstrekken. In de tweede plaats is het wettelijk gezien uiteraard niet aan te bevelen om van dergelijk advies een gewoonte te maken. Het moge duidelijk zijn dat hierbij de grenzen van het rechtens toelaatbare wordt opgezocht en de medewerking van andere forumgasten of het forum hierbij zeker niet zonder aandacht kan worden verleend.

 

Mocht het onverhoopt zijn dat je toch geinteresseerd bent in verticaal kweken kunnen we je uiteraard ook verwijzen naar de beter benaderbare bronnen.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

 

Noot

Hopelijk is je alias geen typefout

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noot

Hopelijk is je alias geen typefout

 

:D duurde 2tellen voordat ik hem had :no

 

Maar in ieder geval toch welkom ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat denk je zelf, dat het kweektalent en de kilo's je komen aanwaaien? nou nee je gaat nog versteld staat van hoe moeilijk kweken is!! zeker met een instelling zoals jij het enige wat je gaat oogsten is een dikke teleurstelling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeki,

 

Ik denk dat 300 gram uit 200 planten wel haalbaar is in zo'n ton, maar pas op voor schimmel vanaf week 5\6. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eer je er 3 vanaf kan halen als starter ben je misschien al een vermogen kwijt aan informatie en spullen en kan je misschien beter je :smoke in de shop halen wat voor de eerste jaren voordeliger voor je is.

Als de eerste 2 keer fout gaan kost het alleen maar geld, maar ja het is je hobby he, en hobby's kosten nou een maal dinero's. :whistling

 

Inverteren in kennis en spullen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het met Dopey eens.

Er zijn er weinig die ik ken die meer dan 300 de kweekton haalde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...