Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Chaz

2 In 1 35l Pot

Recommended Posts

Beste Forumleden, :verrygood

 

Ik heb, toen ik begon dit jaar met mijn outdoorkweekje, 2 planten in 1 bak gezet. Het zijn nu redelijk grote planten van 1 en 1,5 meter. Nu heeft de grootste plant laten zien dat het een vrouwtje is en wil ik dus de plant van 1m weghalen om de vrouwelijke plant de ruimte te geven. Het enigste is dat ik niet weet wat er gebeurd met de straks dode wortelresten van de kleineren plant die achterblijven in de grond. Ik vraag me nu dus ook af wat ik het beste kan doen. Als de kleine plant laat zien dat het een mannetje is moet ie sowieso weg dus ik kan maar beter goed voorbereid zijn ;)

 

Ik hoop dat jullie me wat advies kunnen geven wat te doen!

 

Bedankt!

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon vlak boven de grond afknippen. (zagen ? :verrygood )

Dat oude wortelstelsel kan geen kwaad voor de grond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat zonde 1 weg halen als het 2 vrouwtjes zijn gewoon laten zitten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm.... ik ben nog een beetje in twijfel wat ik doe als ik merk dat de kleinere plant ook een vrouwtje is. Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmmm.... ik ben nog een beetje in twijfel wat ik doe als ik merk dat de kleinere plant ook een vrouwtje is. Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!

hey blezzz,als ik jou was zou ik die plant er gezellig bij laten staan tot blijkt dat het een mannetje is.

dan hebbie een reden om hem weg te knippen.

je zei zelf al dat die planten niet zo heel groot zijn,dus of je er nou een voedt of twee,dat maakt toch niet zoveel uit?

greetz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat meer te denken dat het een probleem kan worden aangezien het maar een 35L pot is waar ze in staan. Mogelijk is er dan niet genoeg ruimte voor de wortels. Ik wacht nog even af tot de andere plant ook geslacht laat zien! Bedankt voor je reactie! Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...