Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ashiva

Green Sensation: Dosering ?

Recommended Posts

Hoi iedereen

 

iedereen die plagron voeding gebruikt zal wel al gemerkt hebben dat de inkt voor de gebruiksaanwijzingen direct weg is als je erover vrijft...

 

Ik zou morgen beginnen met het toevoegen van GS aan m'n voedingswater, maar zie net dat de dosering en gebruiksaanwijzingen op de fles niet meer leesbaar zijn... dus effe kijken op de site van plagron, blijkt dat ze een nieuwe site hebben, hier staan alle producten wel op maar de doseringen en kweekschema's zijn verdwenen, die waren wel te vinden op de vorige site. (http://www.plagron.nl/2005/Plagron_NL/NL_w...sensation.shtml , werkt niet meer)

 

Heb ook al gekeken op de sites van verschillende online growshops, maar nergens is een dosering te vinden, ook niet op wietforum shop :verrygood

 

Weet iemand waar ik de dosering kan vinden, of kan iemand die in het bezit is van een ongeschonden fles GS ;) de tekst van op de fles hier overtypen... zou me enorm helpen :)

 

Bedankt in ieder geval....

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de snelle hulp wietzaadje, hoe kom je daaraan? heb nergens een link naar dit bestand gevonden op de site... dit schema is trouwens voor Terra bloom, ik gebruik Alga bloom, maar neem aan dat de hoeveelheid GS hetzelfde zal zijn...

 

Moest er toch nog iemand de tekst van op de fles ergens liggen hebben, ik ben nog altijd geinteresseerd :verrygood

 

Grtz

 

 

EDIT: bedankt voor je bericht butcher, had het nog niet gezien tijdens het typen van m'n reply, heb net een minuutje later geantwoord ;) heb nog 1 vraagje: die 1 ml / liter, is dit elke dag of 1x per week ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...