Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Letsgetwasted

Stoned Zijn Wat Vind Je Er Van?

Recommended Posts

Mensen .. wat vinden jullie nou van echt een poepje STONED zijn.

Ik vind het echt zo relaxed om paar joints te roken en je gwoon relaxed te voelen.

Mijn leukste ervaringen heb ik ook onder invloed, je maakt afentoe echt mooie momenten mee gewoon.

Het enige nadeel ervan is dat ik altijd heel suf en moe word en me ogen zo zwaar worden.

Als ik met alcohol wiet rook word ik juist niet moe en heel actief en vaag.. vind het wel lachen.

Heb paar weken geleden voor t eerst paddo's gegeten. was ook echt heel lache!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet et nie

bij mij is het elke keer anders

Als ik em opsteek dn heb ik soiets van oowjah chill enzo

ma als ik dn stoned bn dan heb ik soiets van waarom doe ik et eigenlijk

dat dn 2 minuten en dn space ik em hard en dn heb ik skijt aan alles en lach ik doe ik wat wil enzo

 

Conclussie: Wel chill, maar niet te weinig blowen, want dat is ook weer niet goed :specool :bier :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het beste is altijd als je met vrienden bent en 1 iemand krijgt een lachkick :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ het beste is inderdaad met vrienden

Het roken op zich is al vrij chill, je vertrouwt je vrienden, maakt samen iets mee..

Lachkicks en vette trips enzo zijn leuk, maar het gwn samenzijn en ontspannen is top

Share this post


Link to post
Share on other sites

stoned zijn is al warme chocoladesaus over je hersens.

 

aldus een maat van me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hangt af hoe vaak je doet ook. Of beter gezegd hoeveel tijd er steeds tussen is.

De eerste van de dag is altijd het strafste bij mij maar is ook normaal gezien er het meeste uren tussen zitten (de slaap). Op een nuchtere maag kan het ook harder aanslaan.

Ik rook er een 4 of 5 tal per dag en je rookt die wel degelijk met een reden, namelijk de roes die een kleine 2 uur duurt. Dat ontspannend gevoel dat even moe maakt. Wanneer je nuchter ben verveel je je sneller. Het surfen en gamen is toffer als je stoned bent.

Het genot is natuurlijk veel minder dan de eerste 10 keer dat ik stoned was in mijn leven. Dan was ik volledig K.O.

Als ik maanden wacht tot de THC vetlaag uit mijn lichaam is, moet zo'n ervaring normaal opnieuw te krijgen zijn. Als ware bijna trippend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...