Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Da Dende

Te Laat

Recommended Posts

beste mensen

 

ik ben beniewd of ik nu nog zaadjes zou kunnen ontkiemen om buiten planten te zetten

 

is het mogelijk mits ze op een goede plek staan om tog nog z\n 60 gram de plant te scoren ?

 

anders bewaar ik de zaden voor binnen in mijn kast.

 

bedankt zovast voor de tips en opmerkingen

Share this post


Link to post
Share on other sites

In theorie is dat zeeer zeker haalbaar! Kweken is natuurlijk van veel factoren afhankelijk maar het is zeker nog mogelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

okeej dan weet k wat me te doen staat ga nu gelijk naar de boerenbond stek en zaai grond halen en dan

nog wat spullen en dan ga ik aan de slag B)

 

de soortjes worden trouwens afgaan en top 44

 

:innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites
beste mensen

 

ik ben beniewd of ik nu nog zaadjes zou kunnen ontkiemen om buiten planten te zetten

 

is het mogelijk mits ze op een goede plek staan om tog nog z\n 60 gram de plant te scoren ?

 

anders bewaar ik de zaden voor binnen in mijn kast.

 

bedankt zovast voor de tips en opmerkingen

 

 

hmm....

 

denk dat het wel moet lukken :innocent: gewoon proberen.

 

nee ik heb geen idee ben ook pas begonnen met 5 plantes B) ;) :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het behoorlijk laat is om nog te beginnen, de dagen worden alleen maar korter nu dus echt tijd om te groeien hebben je plantjes niet. Als je nu nog wat wilt zou ik voor stekjes gaan, geef dan ff bij je leverancier aan dat je ze zo vol mogelijk wilt hebben omdat het voor buitenkweek is.

 

Als je echt nog een inhaalslag wilt maken zou ik ff een TL-armatuurtje aanschaffen, op die manier kun je ze nog mooi veel lichturen door ze overdags buiten te zetten en dan vanaf een uur of zeven nog een paar uurtjes binnen onder de TL. Ik zou er dan wel voor kiezen om het armatuur in de schuur te plaatsen zodat je temperatuurverschil niet te groot wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga het tog proberen ik heb ook al een aantal stekken staan buiten maar wou ook nog wat

zaadplanten .

ik zie wel wat het word.

 

Jack Herrrer:

neej ik wou er juist zo min mogelijk geld aan uitgeven voeding en grond heb ik en de zaadjes ook.

volgend jaar komt er zeker een voorgroeihokje met tl :innocent:

dan begin ik er ook wat eerder mee op betere plekken als ik nu heb

 

bedankt voor de reakties

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb vorige week ook nog zaadjes gezaaid en ben nu terug van vakantie en van de 2 zaadjes zijn ze beide ontkiemt en groeien goed ik heb ze nu in een een kweek/beschermdoos staan (tegen mijn knaagkatten) en zal ze als ze wat groter zijn nog even van de zomerzon laten genieten maar aan het einde van de zomer zet ik ze binnen onder de lamp om ze verder te laten groeien. (en kan ik ze makkelijker 12/12 zetten) :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry van dit kweekje komt er geen kweek verslag heb ik geen tijd voor .

en ik beschik niet vaak genoeg over een computer .

 

bedankt voor de reakties

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...