Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ashiva

Alga Groei Ruikt Naar Ammoniak

Recommended Posts

Goeienavond iedereen

 

Deze namiddag ben ik een fles Plagron Alga groei gaan halen in de GS, omdat Alga Bloei zeer weinig stikstof bevat...

 

Nu doe ik de fles open om mijn voedingswater aan te maken, en ik ruik een mix van voeding en ammoniak... ik heb op de site van plagron eens gelezen dat dit een teken is dat je voeding over datum/bedorven is...

 

Weet iemand of het normaal is dat die Alga groei naar ammoniak ruikt... ? ik kan nu niet meer bellen naar plagron, daar zal waarschijnlijk niemand aanwezig zijn in het weekend, en ik had graag de voeding vanavond of morgenavond gebruikt....

 

bedankt in ieder geval :nerd

 

 

Dit staat geheel los van het bederven van ons product, ons product kan natuurlijk ook bederven. De makkelijkste manier om dit te controleren is door te ruiken aan de voeding. Waneer een fles dan naar rotte eieren ruikt (H2S) of ammoniak (NH3) is het product bedorven, in andere gevallen is er niets aan de hand en garandeert Plagron de werking van het product.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je het niet vertrouwd dan niet gebruiken lijkt me.

ga er mee terug en leg het uit aan de gs.

nieuwe bus meenemen.

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx voor de reply Citroax...

 

Teruggaan naar de GS gaat niet :nerd ik woon namelijk in Belgïe... Normaal ga ik altijd naar de Alien, daar ben ik zeker van kwaliteit, maar omdat ik toevallig ergens anders moest zijn ben ik daar naar de GS geweest. Naam zeg ik (nog) niet, ik wil geen slechte reclame maken, eerst eens horen wat ze morgen aan de telefoon te zeggen hebben.

 

Ruikt jouw Alga-Groei naar ammoniak Citroax? Ik meen me te herrinneren dat jij ook de voeding van plagron gebruikt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt ik gebruik dezelfde als jij.

Ik zal effe voor je snuffelen.

nee ik ontdek geen amoniak geur, een gezonde geur hier, niet scherp ofzo.

ruikt iets anders dan de bloei, moeilijk uit te leggen.

Maar als jij dus een duidelijke amoniak geur ruikt dan klopt dat hhelaas niet.

Ik hoop je een beetje geholpen te hebben .

 

Groeten,

 

trouwens wel eerst goed schudden, en ruik dan nog eens.

als die andere gs te ver weg is kan je ook plagron aanspreken, dan komen jullie vast wel tot een oplossing lijkt me.

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Citroax, is zeer vriendelijk van je ;) :nerd

Ja hoor je hebt me geholpen :P ik weet nu tenminste zeker dat die voeding niet naar ammoniak hoort te ruiken.

 

Schudden doe ik altijd voor ik de fles open, ook deze keer...

Ik heb nog eens goed geschud en nu ruik ik helemaal geen voeding meer, zuiver ammoniak... nu is het wel duidelijk...

 

En misschien heb je gelijk, misschien beter proberen te regelen met Plagron zelf, want als die GS mij een fles stuurt, zal het wel net hetzelfde zijn... en heb geen zin om nog 2 weken te zitten wachten :nerd

 

 

Grtz :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar meld het de gs wel even, dan kunnen ze stappen ondernemen en gaan er geen andere klanten naar huis met kapotte voeding

 

Groeten en suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ik bij mijn fles ook geen ammoniak

ruikt zelfs goed :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Walle en power p jullie ook bedankt voor de hulp :nerd :nerd

 

'k ga straks om een nieuwe fles

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...