Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Halo allemaal ik had al is een topic gemaakt maar toen snapte ik niet hoe ik een foto kon uploaden .

Ondetussen wel :verrygood .Dit zijn 2 van de 5 stekjes ,eene staat niet op de foto en helaas zijn de andere 2 kapot .Nogmaals wil ik julie vragen om julie mening te geven over deze stekjes (tips zijn altijd welkom)

En nog een vraag ik heb 11 liter potten ongveer is dit genoeg ?

 

Dit zijn ze med_gallery_11593_2503_361826.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er netjes uit nu is 11 liter genoeg maar probeer ze zoveel mogelijk liters te geven of doe ze na een tijdje in de volle grond of nu gelijk al :verrygood

begin anders een outdoor kweek verslag dan zo om reacties te vragen dat is beter

Share this post


Link to post
Share on other sites

joa..vond ze zelf ook wel netjes uitzien.. ik geef ze nu om de 4 dagen water met wat wortelstim + groeivoeding. In de volle grond kan ik ze niet zetten teveel risico‘s :verrygood

 

Goed idee van t kweekverslag:p binnenkort komt ie

 

 

ng thnx voor je snelle reactie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat dat stekje nu wel 2 weken zonder water kan.

Je moet hem natuurlijk geen water geven als hij daar geen behoefte aan heeft.

Ik zou voelen hoe zwaar de pot is (ik denk zwaar) en daar mijn watergift op bepalen.

 

Kortom; geef ze niet te veel water

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik..lees..leer HIER aub.

 

Oke dus op gevoel gaan ..maar het beste was tog om de planten ongeveer iedere x rond hetzelfde tijdstip water te geven dus bijvoorbeeld iedere vrijdag ochtend

 

 

of moet ik daar nog even mee wachten want ze blijven waarschijn. in deze potten

 

 

Ps: het stekje in t kleine potje is ook omgepot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halo iedereen ... ik heb een vraag mijn stekjes zijn nu 10 cm.

En ik zou graag willen weten waneer de bloeiperiode ingaat in de natuur

 

 

Zou iemand mij dit willen vertellen aangezien ik niet weet waneer dat het precies is

 

 

 

 

 

 

 

Alvst bedankt :verrygood

 

 

nog een foto van de stekkies:

med_gallery_11593_2503_522187.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plant zal zich klaar maken om voort te planten (vrouwtjes=bloemetjes met stampers, mannetjes=stuifmeelzakjes)

wanneer de herfst nadert en de dagen korter worden eind juni. (wat de prikkel is voor de plant om de bloei te starten),

in principe worden nu de dagen al korter en kan je plant al snel in bloei schieten,

ik schat dat jou stekjes rond eind juli in bloei zullen gaan.

 

veel succes nog

 

rook ze :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet wat voor aarde je gebruikt (zo te zien gewone potgrond) maar denk dat je die groeivoeding nog wel even achterwege kunt laten. Zit nog zat voeding in de potgrond. Wortelstimulator is wel prettig.

 

oh en dat op een vast tijdstip water geven is volgens mij niet nodig. Ze drinken als ze dorst hebben en gebruiken daar geen kalender voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...