Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Labrat

1e Kweekverslag Master Kush

Recommended Posts

ik was toch maar van plan een kweekverslag te beginnen, aangezien ik nog niet zo lang lid ben op dit forum zet ik er nu in het begin ff veel foto's op want ik heb in het begin wel foto's gemaakt maar toen was ik nog niet lid :)

hier komen ze:

1e dag

gallery_11368_2371_588424.jpg

 

 

5e dag:

gallery_11368_2371_105015.jpg

 

12e dag:

gallery_11368_2371_238103.jpg

 

 

3-4 weken:

gallery_11368_2371_70598.jpg

 

 

5-6 weken hier is me 2e plantje na omgewaait :( dus heb op volgede foto's maar 1tje meer:

gallery_11368_2371_34073.jpg

 

 

10 weken oud master kushje, en een ander soortje, maar weet niet precies wat voor 1:

gallery_11368_2371_436529.jpg

 

 

11 weken oud master kushje en 4 weken oud onbekend soortje:

gallery_11368_2371_440579.jpg

 

 

hopen dat jullie mijn plantjes mooi vinden :verrygood :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

alleen net nadat ik de laatste foro heb genomen (vandaag 9 juni 2007) zag ik allemaal kleine gaatjes in sommige bladeren, bleek er spint op de grootste van de 2 te zitten, dus ik meteen bespoten met (bladluizen gif) hopen dat dit werkt maar daarna begon het net te regenen :whistling dus moest ik mijn plantje maar naar binnen rijden zodat het gif er niet meteen afregend :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
bleek er spint op de grootste van de 2 te zitten, dus ik meteen bespoten met (bladluizen gif) :verrygood

 

Hoi, misschien een goed idee om iets tegen spint zelf te spuiten dan. Bv. Masai van bayer. Ik heb geen idee wat je tegen bladluizen hebt gespoten maar niet alles helpt tegen alles.Grootste deel met de hand verwijderen en stofzuigen helpt ook al hoor.

 

Het zou jammer zijn moest je er veel aan verliezen, heb nu zelf buiten nog nooit geen plaag van spint gehad moet ik zeggen, er zit zoveel in de tuin dan spint het meestal spontaan verliest van grotere predators.

 

Veel suc6 gewenst met je groentenbouw in elk geval :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

gevaar is al geweken bleek waarschijnlijk gewoon een soort wit/grijze bladluis te zijn denk ik want ik kreeg (in maar een paar blaadjes) kleinen gaatjes van 0,5-5mm groot dus denk dat het gemoon bladluis is geweest, want ze zijn wel aan het bladluizengif doodgegaan :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier weer wat foto's van dichtbij genomen om te kijken of iemand al kan zien wat voor geslacht het is. ik zelf zie het nog niet maar mijn gevoel gaat naar een mannelijke plant vanwege het kleine witte bobbeltje (0,5mm groot) hij staat nu een week op 12/12 maar geslachten groeien nog niet zo snel.

(als het een mannetje is kun je als nog ICE-O-LATOR van maken toch?)

hier zijn de foto's:

 

1e foto:

gallery_11368_2371_72046.jpg

 

 

2e foto:

 

gallery_11368_2371_63048.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej

ik werk ook met de master kush van nirvana dus ben wel benieuwd naar je kweekje, kunnen we wat vergelijken.. :cry

Je kan van een man niks bruikbaars halen, weed nog hash want ik denk dat je dat bedoelt.

verder zou ik zeggen:laat die plantjes gewoon in de zon staan en groeien.

De potten lijken me niet zo groot dus het is misschien handig als je wat meststof met ongeveer de goede npk verhouding (vind je hier wel ergens) van het tuincentrum onder je grond verwerkt, let wel dat de meststoffen de wortels niet raken.

Verder wens ik je veel succes toe en hoop ik dat je er een fijn rokertje af kan halen! :)

 

groetjes Jim

 

ps: welke plant is nou eigelijk die man? en zijn die 2 je enige plantjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de grootste is een man hier heb ik nieuwe duiderlijke foto's:

op de steel zie je wat zwarte vlekjes, dit waren slechts enkele bladluizen die ik meteen toen ik ze zag handmatig heb uitgeroeid door ze dood te drukken en verder geen last meer van meer/nieuwe bladluizjes

 

gallery_11368_2371_33728.jpg

 

 

nog een:

gallery_11368_2371_2416.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die man moet je weghalen. Heeft echt geen enkel nut, tenzij je zaad wil maken natuurlijk.

Heb je nog andere master kush planten staan? Nirvana stuurt je normaal toch 10 zaden op?

grtz Jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah ik had er 2 maar 1 is dootgewaait tijdens die 'down burst' in Hoogeveen :) ik heb nog 5 zaadjes over wou namelijk eerst uitproberen

Share this post


Link to post
Share on other sites

de volgende zaden zitten nu ook in de pot na 1½ dag geweekt te hebben in water en begonnen al witte lijn te krijgen dat de wortel naar buiten komt B) maar ga nu 6 dagen naar de ardennen dus kijken hoe goed mijn moeder de (baby) plantjes kan verzorgen :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

einde van mijn kweek van mijn mannetje voor het stuifmeel en ik moet zeggen: super stuifmeel opbrengst! van mijn Mastertje Kushje:

 

gallery_11368_2371_231236.jpg

 

 

mijn mieuwe master kush(jes) (2 plantjes) staan ook al weer in de grond en zijn een week oud (gezaaid voordat ik naar de Ardennen ging en 1 hele week niks aan gedaan en ze zijn toch mooi gegroeid:

 

gallery_11368_2876_128405.jpg

 

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn nogal opgeschoten, krijgen ze wel genoeg licht?

Waarom heb je niet meteen de overige zaadjes geplant? het kunnen nu weer 2 mannetjes zijn en eentje is wel genoeg denk ik zo :smoke

 

grtz Jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze staan buiten dus als zonlicht niet goed genoeg is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar hoeveel uur per dag staan ze in de zon?

 

dat is het belangrijkste verder gaat het denk ik wel lukken om een lekker rokertje eraf te halen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...