Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Fogao

Eerste Outdoor Kweek (fotoverslag!)

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

in april heb ik me zaadjes gekregen, early california(dutch-headshop), 5 zaden ze zijn allen uit gekomen.

ondertussen ben ik met me tweede lading bezig (shack van sannie's) beetje aan de late kant (geloof ik) maarja

die early california wou ik vooral buiten zetten maar met het slechte weer van afgelopen 2 weken heb ik een tl- installatietje gemaakt voor een veilig onderkomen voor me schatjes :lol:

Gisteren weer buiten gezet en over gepot, alles lijkt goed te gaan :wOOt

Maar nu eerst van opgroeien tot NU.

hier zijn de foto's: (het is wel een lange lijst met foto's.. dus zeg me vooral als dat onprettig leest ofzo

 

th_Cannabis%20Sativath_P4160005.jpg

th_Cannabis%20Sativath_closeupwietje.jpg

th_Cannabis%20Sativath_P4240052.jpg

th_Cannabis%20Sativath_P4170025.jpg

th_Cannabis%20Sativath_P5040150.jpg

th_P5170017.jpg

th_P5170011.jpg

th_P5170008.jpg

th_P5170002.jpg

th_P5170008.jpg

th_P5230058.jpg

th_P5230057.jpg

th_P5230059-1.jpg

th_P5230061-1.jpg

th_P5230056.jpg

 

 

ik heb ze 1 keer getopt, om te kunnen sexen maar ik heb me vermoedens, namelijk.. dat de meer langwerpige planten mannen zijn.

ohja ik heb er ook een in de guerilla-kweek gezet ergens op 5 minuten lopen, vandaar dat je er op de groepsfoto maar 4 ziet op het laatst. Ik heb me voorgenomen om niet te kijken hoe het er aan toegaat tot zondag (deste groter de verassing :wOOt )

ik maak me een beetje zorgen over de vergeelde bladrandjes. Sommige zijn van de tl maar andere zijn er zomaar gekomen.. B) in me aarde heb ik zitten: zaai en stekgrond (beetje) veel potgrond speciaal, koemest, houtas, sannies bacto, wortelstimulator, wormen (dead or alive :) :specool ) in het begin ook een beetje kunstmest overheen gesproeid.(helaas) ohja, ook nog wat verdunde appelsap (klein scheutje)

kan iemand me vertellen of het nu te zuur is geworden ofzo? of te zoet? :)

Edited by Fogao

Share this post


Link to post
Share on other sites

he fogao,

ziet er leuk uit toch ,die gele randjes?.....ik zie ze niet hoor

 

laters B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier heb ik een paar close-ups van zowel gele, als blauwe en geel/groenige vlekken/tl-brandwonden:P

foto's volgen...

 

P5180009.jpg

 

P5180008.jpg

 

P5180011.jpg

 

P5180015.jpg

 

P5180016.jpg

 

P5180010.jpg

 

en nu de rare "blauwe uitslag" niet erg duidelijk te zien misschien...

P5180014.jpg

 

P5180013.jpg

 

P5180012.jpg

 

 

dit zijn de kleine ongemakjes.. maar verder gaat het goed..

Edited by Fogao

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet trouwens iemand hoe deze soort smaakt? "early california"? en of ie veel waard is? B) :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben nu net met een nieuw kweekje begonnen met shack van sannie (en natuurlijk smm)

(Sannie-Meets-Motarabel :lol: )

om niet al te illegaal te doen ben ik van plan om wat in de guerilla-kweek te zetten anders krijg ik veel te veel plantjes (ook ga ik wat door verkopen) :wOOt

aangezien de shack prima is voor buiten :) :| ik heb zo'n tl- looplamp op de "propagator" geplakt met ducktape om een stabiele luchtvochtigheid en warmte te creeren, het snoer is ook warm.. dat heb ik er ook maar omheen gewikkeld anders was het niet warm genoeg :wOOt maar eerst hier wat pics:

 

gallery_10619_2227_499581.jpg

 

 

 

 

gallery_10619_2227_731048.jpg

 

 

 

 

gallery_10619_2227_487164.jpg

 

 

 

 

gallery_10619_2227_872947.jpg

 

 

 

 

gallery_10619_2227_1014411.jpg

 

 

 

 

 

ik heb nog meer foto's. Het rijtje met 8 pitpots is smm (daarvan heb ik er 2 door verkocht)

Die daarboven met 10 dat is shack.

De zaadjes kwamen al na anderhalve dag in beweging en na 2 waren ze al bijna allemaal met hun koppie boven de grond !:wOOt:no

De pitpots heb ik ingewaterd met sannies bacto en wat overig water met wortelstimulator. (250ml bij growshop 12 eurie)

de pinworteltjes waren na 2 dagen al 3 cm uit de pitpot gegroeid in de stekgrond eronder. toen heb ik de pitpots los gesneden en in zo'n turfbakje gedaan. met wat stekgrond eronder en ernaast.

ik hoop dat de rest ook komt.. ik heb per ongeluk eentje verkeerd om in de pitpot gedaan... het worteltje groeit helemaal in een boogje uit de pitpot en er weer in.. ik hoop dat ie het nog trekt ... B) ik hoop dat zee allemaal uitkomen. bedankt sannie voor de zaadjes (!) :specool :)

 

ik houd jullie Up-to-Date :wOOt

 

--Fogao--

Edited by Fogao

Share this post


Link to post
Share on other sites

die gele randjes.. het neemt wel hand over hand toe.. ach het gaat nu niet meer verder. de zon is namelijk niet zo fel meer vandaag (wolke) verder groeien ze wel lekker met extra wortelstimulator en groeivoeding, ik hoop snel stekken te kunnen nemen ( nog een paar dagen..) de foto's komen later.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... hier zijn de foto's, ik denk dat ik kan stekken nu, of over een paar dagen..

het idee is om ze te gaan sexen. ik neem gewoon de grootste scheuten uit de internodes. die stop ik in bierflesjes onder 2 tl's op 12/12 :verrygood

 

P5230069.jpg

P5230058.jpg

 

P5230056.jpg

 

 

//edit by suffie63

Ik heb je eerste foto aangepast, doe jij de rest ? Om te voorkomen dat foto’s in de toekomst niet meer zichtbaar zijn verzoeken we je om je foto’s op Wietforum te plaatsen. Hoe je deze foto’s eenvoudig in je topic kunt opnemen kun je lezen in dit topic Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er goed uit je planten :verrygood

Als ik die foto's bekijk valt de hoeveelheid gele bladeren wel mee. Alleen die blauwe uitslag is wel vaag...

 

Mzzls Jerommeke

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt jerommeke :verrygood

ja, met de gele bladeren valt het nu wel weer mee gelukkig.

ik heb het idee dat ze nu wel aan de zon gewend zijn, het probleem heette "bleach"oftewel bleek.

 

in de top is de nieuwe generatie een beetje mismaakt, miss. omdat ik ze getopt heb? zal ik de mismaakte generatie eruit knippen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben begonnen met stekken, ik heb 4 stekjes in bierflesjes met water staan en 4 andere in turfbakjes met zaai en stekgrond met wortelstimulator water. (wortelstimulator koop je online hier of bij je plaatselijke growshop)

Eeerst heb ik alle stekjes (zoals uitgelegd in de sticky) snel in het water gedaan met wortelstimulator erin.

ook in de bierflesjes heb ik een scheutje wortelstimulator gedaan :verrygood kweet niet of dat wel zo handig is...

de stekjes die ik als stekken wil gaan gebruiken (4) heb ik wat gekortwiekt, zodat de energie naar de worteltjes gaat :bier :whistling

foto's kommen d'ran :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo, ik heb nu net toprot geconstateerd helaas, en ik vrees dat ik ze voortijdig moet gaan oogsten wil ik nog wat overhouden.. pics komen later als er intresse is.

 

groeten fogao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesse is er zeker!

 

Hoeveel weken bloei hebben ze reeds achter de rug?

 

Grtz,

 

Godsake

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is een gezonde top:

http://i41.photobucket.com/albums/e296/Fogau/P9300053.jpg

 

en deze, kwam ik te laat achter dat het budrot was, helaas al in zo'n vroeg stadium van de bloei:

http://i41.photobucket.com/albums/e296/Fogau/P9300052.jpg

 

ik hoop dat het niet verder rot maar ik moet hem maar binnen zettten wil ik de budrot tegenhouden.

en ik vrees dat dat nie gaat lukken...

 

groeten Roman♠

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...