Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

joop dope

3pp & 2 Kiwi Skunk Met Foto's

Recommended Posts

hallo allemaal

 

zit nu in 22 dagen bloei en was weer ff benieuwd wat jullie er van vinden?

dit is me 3e kweek dus reacties commentaar en tips welkom

 

http://www.wietforum.nl/index.php?act=modu...i&img=37057

 

http://www.wietforum.nl/index.php?act=modu...i&img=37058

 

sorry voor de link maar me computer heeft er geen zin in dus als iemand ze ff zou kunne plaatsten

zou heel chil zijn B)

 

:) :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb een 600w philipsgreen power hangen en heb voor gegroeid onder 400w als voeding gebruik ik canna flores, cannazym, rhizotonic, pk13-14 heb voor de rest alleen afzuiging dus een passieve aanvoer, maar heb een tent van 1m2 dus zit te denken om der een flens op te zetten voor een actieve inlaat B)

 

trouwens temp is 28 graden gemiddeld en snachts 18 a 20 ph/ec meter heb ik niet, nog niet...

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een afzuiger is 1 van de belangrijkste dingen van een kweek... als je plantjes geen verse lucht krijgen dan kun je fluiten naar je goede oogst, dus zorg ervoor (als een goede oogst wilt hebben) dat er een afzuiger komt :specool Zeker met een 600w :)

 

Voor de rest als je een voedingsschema wilt hebben kun je die van www.canna.nl afhalen B)

 

Succes! Ik gaat je volgen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hanteer eerst de aanbevolen waarden op de flessen en dan kijk ik of ze extra trekken want heb best grote bakken dus ook veel aarde wat de voeding opneemt omdat ik altijd via onder af water geef zal er naar mijn idee dus ook niet snel een voedings overschokt komen.

met de verse lucht ben ik hard bezig want zo breng ik inderdaad meer c02 in me kamer

ik heb een grow tent van 1m2 en onder aan zitten ventilatie roosters ik zat te denken om in de 3 roosters die er zitten compu fentilatoren van 80mm zou zetten voor extra verse lucht B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja goed idee, alleen ik hoop dat dit wel voldoende is... in ieder geval het proberen waard B)

 

Ik heb zelf ook alle voedingen van canna en hou me goed aan het voedingsschema... resultaat>>GROEN!! :specool

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik weet het maar probeer net ff die extra graad te vinden, maar blijf redelijk via het schema die ventilatortjes zal ik er binnen kort in zetten, en maak dan wel meteen een bouwverslagje voor overige tent eigenaren :) B) wat trouwens wel raar is nu ik een 600w lamp heb minder last van me warmte heb dan met de 400w :)

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoorde het al eerder langs komen, dat een 400w meer warmte produceert dan een 600w.

het leek mij erg onwaarschijnlijk maar het is tog echt zo, maar omdat ik na 1 week bloei die 600w kreeg heb ik niet proef gedraaid in een lege ruimte.

want ik hoorde dat de plant zich zelf koelt en zijn omgeving(dichtbij dan) en een grote plant heeft veel meer bladeren enz dan een kleine dus die kan ook meer zichzelf koelen.

 

dus dacht het kan aan de lamp liggen of dat me planten nu groter zijn

 

:specool B)

 

p.s. zou zo nog ff wat foto's maken :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_8338_2195_542747.jpg

 

 

 

med_gallery_9940_2144_111120.jpg

 

med_gallery_8338_2195_2731037.jpg

 

 

 

Mooi, maar je verliest wel ruimte en spet het niet op je planten

Je kan een vernevelaar kopen in electroshop (voor op babykamers)

40€ veel compacter kan je tss de potten zette

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...