Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

He,

 

Hier mijn super silver haze

 

http://www.youtube.com/watch?v=L6Xof5nABf0

 

Moet nog een x fotos posten maar ik weet geen site waar je kunt dumpen

 

Met mn planten gaat het wel goed ze zijn nu denk ik 40 cm of zo de planten die al gelijk in de volle grond zijn gezet liggen ietd achter.

 

Ik moet zo langzamerhand mijn planten verkassen naar een speziekuip heb er 2 van 100 liter

Share this post


Link to post
Share on other sites

He daar ben ik weer met mijn update:

 

Ben net even naar het tuincentrum geweest en heb potgrond gehaald. Ik dacht het zal wel goed zijn...

 

ik heb nu een zak van 70 liter met ph 6 van het merk naturado

en een zak van 30 liter met universele potgrond dat je planten de komende 6 maanden voldoende voedingsstoffen zou moeten geven. van het merk TOP QUALITY (net tellsell)

 

 

ik heb dus nu 5 planten staan waarvan 2 in de volle grond en nu dus ook 2 in spacie kuipen van 80 liter

de fotoos zijn te vinden in mijn gallerij.

 

med_gallery_9799_2174_644355.jpg

 

 

Heb de volgende verhouding gebruikt

 

 

naturado 35liter

topquality 15 liter

kaktusgrond (leek me ook wel een goed idee je weet nooit waar het goed voor is)

De rest van de kuip heb ik opgevuld met tuinaarde dus 20 liter tuinaarde)

 

 

Het gaat best goed met mijn planten ze zijn nu 50 cm ongeveer

Edited by Butters

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja daar zijn we weer mijn lieve planten hebben al een sprongetje voorwaarts gemaakt

 

nu balanceren ze tussen 70 en 80 cm het lijkt wel of alle bladeren naar de zon toe gaan en dat er maar aan 1 kant iets groeit ik vraag me af of ik die plant dan om moet draaien of zo?

 

med_gallery_9799_2174_510594.jpg

 

 

med_gallery_9799_2174_603385.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit in de ronte te kijken en ik zie dat mensen afrikaantjes bij hun planten neer zetten hebben bladluizen meer zin in afrikaantjes dan in wiet?

 

Me planten hebben nog geen last van bladluis maar voorkomen is beter dan genezen.. Morgen maar wormen mest halen en het zaakje ff een eetje voorzien van extra voeding en dergelijke. Planten hebben vandaag weer lekker gegroeid. Vraag me alleen af hoe lang ze worden als ik ze ga verduisteren? Nu zijn ze nog makkelijk handelbaar maar als ze dalijk 2 meter zijn wordt het lastiger natuurlijk

 

hoor het wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_9799_2174_71119.jpg

 

 

De meeste bladeren hebben maar 3 "vingers" ipv 5 ?

 

En hoe komt het dat niet alle blaadjes dezelfde kleur hebben?

 

Ik gebruik alleen vijferwater en groeikorrels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ze maar 3 vinger hebben dan 5 heeft te maken met hoe de plant zich voelt dus hoe mee vinger hoe beter hij bezig is . Ik weet ni welk ph je vijver heeft maar deze kan wel eens slecht zijn ideaal is 6 dus mss aan je water iets doen + het is normaal dat niet allebladeren dezelfde kleur hebben dat zie je bij andere planten toch ook jonge blaadjes zijn altij lichter groen als nieuwe is normaal

 

Scrm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...