Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Conqueror

Aura's koekeloere

Recommended Posts

Yeeh... heb vandaag voor het eerst van me leven kleur in aura's gezien *happy*

 

hiervoor zag ik ook wel aura's, maar niet meer als een soort vage rand (meestal donkerder, soms lichter dan de omgeving) om iemand heen.

 

heh, dat gaf gewoon wel een goed gevoel en dat wou k ff kwijt :lol:

alleen nog maar gelukt bij bomen maar das logisch van de aura's van bomen zijn goed 'zichtbaar' volgens veel andere mensen die zich ermee bezig houden. T zal duz binnenkort ook wel lukke bij mensen en dieren.

 

daar work wel *blij* van :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ....ja, cool :-D Zou ik ook best wel weer eens willen zien :-D

Welke paddo had je gegeten dan :lol:

 

 

Toedeloe, stop je plant in een vloei...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

:lol: :lol: :P :lol: :lol: :lol:

ik zie ze als een grijze rand rond mensen,soms doorzichtig met een dunne belijning,kleur heb ik eenmaal ook ja sorry bij een plant gezien.

 

ben er jammer genoeg niet zo veel mee bezig,laat ik zeggen andere intresses op het moment :twisted: :twisted: :twisted: 8) .

 

gaaf voor je man dat het gelukt is verwacht niet teveel in een korte tijd laat het komen zoals het is man !!!!!!! te gekiiiiiii

Share this post


Link to post
Share on other sites

cker te gaaf

 

en ja, geduld is een schone zaak...

 

mja aura's als een vage band eromheen zie ik al vet lang, ik dacht dat het gezichtsbedrog was ofzo, ik kwam er nog geen 2 maanden geleden achter dat het de aura is :lol: nu let ik erop en ik zie het steeds vaker (meestal) maar die kleur nog nie :lol: ik denk dat als ik er gewoon op blijf letten dat dat vanzelf wel komt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

huh watz een aura cker interu-zand kan jemand mij een beje uitlegge wat? of een saait ofzoow?

 

ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een aura is een energieveld wat ieder levend wezen om zich heen heeft.

Planten, dieren, mensen alles dus.

De wetenschap heeft het bestaan van dit energieveld bewezen.

 

In dat energieveld vind je alle informatie terug van het persoon.

 

De aura heeft kleuren, die kleuren geven weer hoe het persoon zich voelt.

 

Dat wil dus zeggen dat als je aura's ziet het een momentopname is, alhoewel je als je er goed mee kan werken er meer info uit kan halen, zelfs over de geschiedenis van een persoon.

Het is de combinatie van kleuren en waar de kleuren zich bevinden, de structuur, of er gaten in zitten, of hij gelijkmatig is of niet, de vorm enz, waardoor je kan zien wat er aan de hand is op dat moment.

 

Om echt aura's te kunnen lezen heb je heel wat kennis nodig, hier zijn zat cursussen voor.

 

Aura's zien, dat is niet voor iedereen weggelegd(ook al word dat weleens anders beweerd), maar iedereen kan ze wel voelen en via die manier ermee leren werken.

Ikzelf zie geen aura's, maar het voelen gaat me al best goed af(is ook wel handig als je aan reiki doet :wink: )

 

De aura strekt zich uit tot een halve meter/meter om je heen(ruwe schatting hoor).

 

Zo merk je dat mensen(die je niet kent) het vervelend vinden als je in hun space komt(ongeveer een armlengte afstand van het lichaam), dit is dus omdat je dan in iemands aura stapt.

 

Ik zal 2 aurafoto's bijvoegen(gepikt van http://www.jhk1.nl/) , die laten wat beter zien wat een aura nu presies is(let op aurafoto's zijn naaierij over het algemeen!!!!, het heet kirlianfotografie en dat fotograveerd het energieveld)

 

 

foto10.jpg

kus02.jpg

Deze laat zo leuk zien waar de term roze wolk vandaan komt :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ik zie al heel mijn leven aura's ik wist eerst niet wat het was maar een paar jaar geleden kwam ik er achter dat het aura's waren en een keer had ik paddo's op en toen zag ik de aura's nog beter en toen kon ik zelfs energievelden zien die ik normaal niet eens kan zien. maar ik heb ook een keer meegemaakt dat ik naar iemand keek en ik zag gewoon dat er iemand een gat in zijn aura had dat is pas vaag. :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het best gaaf hoor die verhalen over aura's en energievelden, maar toch ook deels (on)geloofwaardig ( <-taktisch hé) :wink:

 

Gat in je aura? krijg je dat als je een black-out hebt gehad ?

 

Wat betekenen de meeste kleuren dan in een aura ?

 

En overigens wil ik nog even reageren op:

"Zo merk je dat mensen(die je niet kent) het vervelend vinden als je in hun space komt(ongeveer een armlengte afstand van het lichaam), dit is dus omdat je dan in iemands aura stapt." van erodome

 

Heeft dit niet iets te maken met afstand en nabijheid, vrije zone en intieme zone, gebaseerd op op de basisbehoefte veiligheid en geborgenheid (uit de pyramide van Maslov) ipv met aura ???

 

 

Choppie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind het best gaaf hoor die verhalen over aura's en energievelden, maar toch ook deels (on)geloofwaardig ( <-taktisch hé)  :wink:  

 

Gat in je aura? krijg je dat als je een black-out hebt gehad ?

 

Wat betekenen de meeste kleuren dan in een aura ?

 

En overigens wil ik nog even reageren op:  

"Zo merk je dat mensen(die je niet kent) het vervelend vinden als je in hun space komt(ongeveer een armlengte afstand van het lichaam), dit is dus omdat je dan in iemands aura stapt." van erodome

 

Heeft dit niet iets te maken met afstand en nabijheid, vrije zone en intieme zone, gebaseerd op op de basisbehoefte veiligheid en geborgenheid (uit de pyramide van Maslov)  ipv met aura ???

 

 

Choppie

 

Of aura's bestaan is geen vraag(lees energievelden om levende wezens heen), de wetenschap heeft het bestaan van deze energievelden erkent en bewezen.

 

Een gat in je aura krijg je dat van een black out?

Ligt eraan wat je doet tijdens die black out :wink:

 

Je krijgt gaten in je aura van ziekte's en geestelijke problemen, trauma's e.d.

 

Meestal gaan die gaten vanzelf weer weg, maar soms ook niet.

 

Wat betekenen de kleuren in de aura, die kleuren staan voor dingen er zijn zat site's die de kleuren uitleggen.

Die site waar ik die foto's vandaan heb staan de kleuren en hun uitleg op(verder is dat niet mijn favo site, maar er staan wel wat leuke dingen op zoals de uitleg van de kleuren en die foto's van aura's).

 

Vrije zone, intieme zone, ja dat klopt, iemand stapt je aura in, dus jouw energieveld in, dat is een verlengde van jezelf, dat komt neer op een aanraking.

Als jij het anders wil nomen dan de aura vind ik dat ook prima hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...