Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

suffie63

The-great-global-warming-swindle

Recommended Posts

Reportage van Channel 4 in weerwoord op Al Gore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb m helemaal gekeken suffie, vond het best interessant :)

vooral het laaste stuk waar er word verteld dat afrika alleen zonne en wind energie mag gebruiken, belachelijk!

laat europa en de vs (eigenlijk ook de rest van de wereld) maar een betere oplossing vinden dan fossile brandstof. wij hebben het geld, hun niet.

laat afrika eerst ontwikkelen en dan pas kijken naar evt betere technologie, ik vind dat wij het goede voorbeeld moeten geven qua schone energie.

als al die global worming experts nou eens al hun werk richtte op verbetering van de technologie en zuinige energie, om bijv. meer rendement uit zonnepanelen te halen dan die miezerige 15% :(

 

maarja... :nerd

 

ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het vooral frappant dat de mede-oprichter van Greenpeace zich tegen de huidige standpunten van Greenpeace verzet. Ook de grafieken die laten zien dat het CO2 gehalte dramatisch stijgt als naijl-effect van een hogere temperatuur (wel met een vertraging van 800 jaar) zien er realistischer uit dan de hockeystick.

Het principe is simpel, voor een goede absorbtie heb je een lage temperatuur nodig. In een chemische installatie gebruik je dat gegeven om te bepalen hoeveel CO2 je wilt recupereren danwel wilt laten vliegen, 1 graad hoger of lager maakt een groot verschil. Als we dan de gigantische hoeveelheid water in de oceanen beschouwen, is het volkomen logisch dat bij minieme opwarming gigantische hoeveelheden CO2 vrijkomen uit het zeewater, waarbij dan weer gemeld moet worden dat waterdamp het grootste broeikasgas is.

Ik was verbijsterd door het verband tussen de zonnevlekken en wolkenvorming, waaruit blijkt dat we feitelijk in de zonne- atmosfeer leven en ook onze aardse atmosfeer meer beïnvloed wordt door de grillen van de zon dan in computermodellen rekening gehouden wordt. Het gedrag van de zon kan immers niet door de mensheid beïnvloed worden.

Ook kun je jezelf de vraag stellen waarom juist CO2 ineens door de economisch machtige landen als grote boosdoener beschouwd wordt. Handel in CO2 rechten om nieuwkomers uit te sluiten van deelname in de mondiale economie. Make poverty history, Afrika schreeuwt om betaalbare energie om zich te ontwikkelen hetgeen niet in het belang is van de huidige economische grootmachten !

Op het moment dat gevestigde partijen meningen van mileu organisaties delen, is er stront aan de knikker.

 

Ik durf na deze docu de discussie over CO2 met iedereen aan te gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is dus het ene verhaal tegen het andere....was er ook nog niet zoiets als de gulden middenweg ?

Oftewel een echte verklaring waarom we nu tegen deze problemen aankijken ?

 

Ik ben ervan overtuigd dat dat zo is en wel op onderstaande site:

 

www.wetenschap-eindtijd.com

 

gr,

Armand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha Armandus.

Dat je "het oog van de meester" hebt gebruikt als avatar om mensen te laten zoeken naar het kosmisch waarom van de global warming...

Je bent zelf enthousiast Wieter en weet toch dat je in die verheven staat van stateloosheid graag alles op een presenteerblaadje aangereikt krijgt.

Beste allemaal, Armand is een goeie vriend van me. Het enige probleem wat hij heeft is dat hij slaaf is van de demoncratie en eenmaal thuis alleen maar puffend op adem komt van zijn slavenarbeid.

Vergeef hem en hier is de site, die misschien een beetje licht in de duisternis kan brengen.

Laat ik er voor de volledigheid bij zeggen dat het precies één kosmische dag geleden is dat de dinosaurus verdween in een eensgelijke situatie. Dit proces is nu alleen vele malen sterker.

Dat heet evolutie.

Hier de site:

 

http://www.wetenschap-eindtijd.com/kosmolo..._superwave.html

 

Mag ik eindigen met jou -Armand - te vragen uitleg te geven over je gekozen avatar?

Ik koos tenminste een simpel visueel beeld: de verkan kering vanuit Amerika, het land van de ondergaande zon.

Siegfried.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je Siegfried voor de introductie...en gelijk heb je me weer klem gezet....haha

 

"het oog van de meester" voor mij een schitterende avatar, en daarmee bedoel ik alleen al puur visueel gezien...we zijn tenslotte visuele diertjes...

 

Uiteraard kan ik proberen een beknopte beschrijving te geven van wat we hier zien, maar ik wil mijn vingers niet branden aan een halve (oftewel dus geen) uitleg, door bijv maar te zeggen dat dit een foto van een electron is, terwijl ik weet dat het veel meer is....daarom even kopie/plak van je site...ik hoop met je goedvinden.

 

foto electron

 

 

 

U kijkt naar het oog van de "Verlichte Meesters", die zo'n 6000 jaar geleden in feite alles nalieten, waar wij als mensen zo eigenwijs als mensdom 6000 jaar naar konden zoeken om dat te hervinden [re-searchen], wat deze Wijsneuzen door louter "watchen" vonden: "De watch van oneindig bewegen"?

 

U kijkt naar het oog van een van die verlichte meesters, die het spel van yin en yang in al zijn perfectie hadden doorgrond.

 

U kijkt tezelfdertijd met één oogopslag in het Universum zelf, waar de kleurschakeringen van de Iris als zijnde het gebroken licht van de regenboog ons uitdijend deel van de kosmos vertegenwoordigt.

Het is het gebroken licht wat de imperfectie vertegenwoordigt en om die redenen met tijdelijkheid behebt is.

 

In het centrum kunt U de pupil in dit oog van de Meester herkennen., die het "magisch zwarte gat" vertegenwoordigt, waaruit iedere pakweg 36 biljoen jaar het nieuwe leven zijn eindige cirkelgang doorloopt vanwege de eerder genoemde fragmentatie.

 

U kijkt tenslotte naar de 7 aureolen van zuiver wit licht, die Blavatski haar leven lang deed zoeken en die als beschermengelen licht gaven aan de Genesis van dit "oneindig spel der Perfectie".

Het zijn de planeten, die aan het einde hunner dagen in Uranus branden door het toedoen van het leven onder de atmosferische dekmantel.

 

Tenslotte kijkt U ook naar het allerkleinst dat volgens "het oog van de Meesters uit het verre Oosten" als eenheid van Perfectie van de regenboog de Wijsheid in pacht heeft en oneindig beweegt.

U kijkt naar een atoom, waarin de kern het "zwarte gat" vertegenwoordigt en waar 7 yange electronen gestuurd door krachten uit het zwarte gat omheen dansen.

Zij dansen om de yinne kern in elliptische banen om aan het einde van iedere elliptische baan door middel van recycling van hun eigen afval een Big Bang te creëren om hun vrijheidsdans rond dit zuigende zware gat te waarborgen.

 

Dit alles kunt U zien in deze electronen-microscopische foto van één van werelds grootste onderzoekcentra naar het hervinden van de sleutel van het Perpetuüm Mobilé. [Koltick 2001]

Wat deze foto U helaas niet kan tonen is de fase voor deze micro-Big Bang voor zijn oneindigheid.

Daar vindt een evolutieproces plaats wat als twee druppels water lijkt op de Genesis van de hartslag voor het aardse en kosmische leven aan het einde van de uitdijingsfase.

Het was de onthullende tekst bij de foto, waarin melding werd gemaakt van die hartslag aan de vooravond van de Big Bang.

Deze foto was voor mij de kroon op mijn decennia lang zoeken in alle cycli van "Al wat Is" en waar ik nog geen flauw idee had wat dit allerkleinste zou kunnen zijn.

 

Zoals de "Verlichte Meesters uit het Oosten" nooit en te nimmer die staat van Zijn hadden kunnen bereiken zonder hun lijdende medemens, zo had ik nooit die wijsheid kunnen hervinden via alle research door anderen verricht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Armandus de verschrikkelijke,

Welk een geniale tekst kwam er op uit Uw wiethoofd.

Nu wilde ik toch bijna kop zeggen omdat generaliseert dat wij allen visuele beesten zijn.

U kent mijn hond , die slecht blijkt te kunnen zien en om die reden zijn reuk zo goed ontwikkelde.

We zijn wel naar de dokter voor viervoeters gegaan, maar brillen zijn er nog niet.

Sorry,

Last van stress haha.

Siegfried.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ok...mijn fout, niet generaliseren....wij mensen hangen graag aan visuele beelden...bijv TV, internetfilmpjes etc...

 

Siegfried, jij stress ?

 

gr,

Armand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...