Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
PeterNLX

kweekschema Nutri Nova

Recommended Posts

Ik ben begonnen met nutri nova als voeding. heeft een van de heren een kweekschema voor deze voeding? heb met eigen schema redelijk succes maar ik hoor om me heen onwaarschijnlijke opbrengsten met de zelfde voeding. Zijn dit indianenverhalen of zie ik iets over het hoofd?

ik gebruik Nutri Nova A+B

BN-X cel

BN bladsproeimix

huricane

 

wie weet wat ik mis??????????????? :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zijn de NPK's van NutriNova, dit is toch een voeding waar men zegt dat je geen Pk13/14 hoeft te gebruiken? Zou wel BN-zym en BN-citroenzuur in je assortiment opnemen voor het wekelijkse spoelen van de matten. BNXcel is toch dat spul wat ongeloofelijk stinkt? Op zich is BN een heel goed merk en je krijgt altijd een vriendelijk en goed antwoord als je ze mailt.

 

 

Toedeloe, stop je plant in een vloei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste KIEREWIET,

 

 

inderdaad, je hoeft geen PK 13-14 meer toe te voegen.en BNX cel stinkt inderdaad.

Ik gebruik reeds al bn zym om te spoelen en ik gebruik citroenzuur om mijn Ph terug te brengen tijdens het spoelen.

in A zit o.a.:7.5% NO3 10% CaO 0.7% NH4 0.04% Fe

in B zit o.a.:3.5% NO3 4.7% P2O5 5.5% X2O 1.1 %MgO 4.6% SO4

 

ps. bij het inweken van mijn matten heb ik ook wortelstimulator gebruikt.

ik hoop dat je me zo verder kunt helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik herhaal even onze hydroMaster 666, spoelen van af 2e week bloei Ph 5.5, 15 liter per bak, zuur aan met citroenzuur en gebruik Enzymen tidens het spoelen. Volgens mij zijn de Npk's wel hoog genoeg maar eerlijk gezegt kom ik er niet helemaal uit die gegevens, kan K niet vinden. Maar wat is eigenlijk je grote probleem? Meer gewicht? gaat het tijdens de bloei ergens fout?

 

 

Toedeloe, stop je plant in een vloei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kom nu aan de 19 a 20 gr. p.p. maar ik hoor om me heen gewichten van 30 a 40 gr.p.p. met uitschieters tot 60 gr.p.p.

en ik vroeg me af of ik wat verkeerd doe.

ps ik heb 600 watt per m2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar ik hoor om me heen gewichten van 30 a 40 gr.p.p. met uitschieters tot 60 gr.p.p.

 

Als je 20 gram per plant kweekt is dat helemaal niet slecht hoor :lol:

Mensen die 30/35 grm p.p. halen zijn Masters, is echt goed.

Maar 60 grm is gelul, met 4 planten op een bak en 6 op een meter in een totale tijd van 9 weken zeker. :lol:

 

Kijk eens bij onze HydroMaster 666 op zijn site www.bushdokter.freeservers.com, van die gooser heb ik enorm veel geleerd.

Je zou in de 4e week bloei toch eens met PK13/14 moeten gaan spelen maar heel voorzichtig, moet je eens lezen met welke NPK's 666 werkt.

Gebruik ook de zoek functie, je zal veel leren geloof me.

succes...

 

 

Toedeloe, stop je plant in een vloei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank je voor de tip van de site van de Meester. Ik ga in ieder geval vanaf week 4 PK 13 14 toevoegen in de mate van hoe 666 het heeft gedaan.

uiteraard meld ik de resultaten na afloop.

Bedankt voor je tijd/tips.

 

PS mooie foto's trouwens van 666

Edited by IkDoeULatenSterven

Share this post


Link to post
Share on other sites
eskusja me nutri nova is the best je kan toevoegen wat je wil ze raden je pk1314 maar io doe altijd vanaf 6 week geen pro look at ytour plants maar doe house en garden beter die oplos zakjes vanaf week 5 ik ben de luiste kweker die bestaat maar zit a;tijd op 30 tot 40 gram pp 900w p meterlove you guys you make me see im still important in holanda

keep up good work i like ger de zwaan he make my work important

kan je niet even wat leesbaars posten????????????????????

 

je lijkt wel een debiel :verrygood :D :smoke B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...