Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Saen

2 X Homebox Xl Inrichten

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb net 2 homeboxen XL (leeg) besteld via WF shop nu wil ik deze van top tot teen inrichten maar wat gaat erin zal ik voor een gewone kap met lamp gaan of voor een cooltube of allebij verschillend.

Mijn gedachte ging uit naar een XXL maar de GS zei waarom niet 2 kleine dan heb je elke maand wat,daar was wel wat voor te zeggen en als er dan een fout wordt gemaakt :whistling kan ik er voor zorgen dat dit niet bij de tent ernaast gebeurd, dit omdat ik nu net ga beginnen op aarde te kweken.

 

Nou ik lees het wel wat jullie me aanraden ;)

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja aanraden, vindt ik altijd erg lastig, iedereen heeft z'n eigen stijl en gedacht.

 

Ik ben er toevallig as we speak ook 2 aan 't neerzetten, en ik hang er een 600w Philips SON-T greenpower in, 375m3 buisfan en een 375 phat filter. Vanzelfsprekend met een goedkope thermostaat set.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had net hetzelfde idee;mijn vraag vind je hier:Ik krijg wel weinig reactie, maar misschien kan je er iets uithalen.Succes ermee http://www.wietforum.nl/2-Homeboxen-Koppelen-t23977.html Ik krijg wel weinig reactie, maar misschien kan je er iets uithalen.Succes ermee!

 

Ik zou er een gewone lamp inhangen tenzij je op voorhand al weet dat je problemen krijgt met een te hoge temperatuur.In de winter of op koude dagen is het wel handig dat je wat warmte hebt, anders moet je gelijk bijverwarmen en dat kost geld.

Bovendien houdt het glas dat voor de bulp zit ook een percentage van het licht tegen.

 

Dus gewone lampen en voldoende afzuiging (1000 kuub), dan zou je ook in de zomer safe moeten zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Bas22 ik heb geen complete set gekocht omdat de gs waar ik de set eigenlijk wou kopen er iets betere spullen bij had en was nog iets completer vandaar...

 

2 stijlloos geen idee gehad om 2 verschillende tenten te bouwen? of weet je zeker dat die spullen die je erin zet het goed gaan doen?

 

2 nederbelg ik ga je topic ook ff volgen kijken of daar nog wat neer gezet wordt

 

2 de rest ik wacht af wat jullie me kunnen leren :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tenten zijn binnen snel geleverd :whistling alleen was ik niet thuis en hebben ze het bij de buren afgegeven zijkant open kun je zo inkijken, nouja mochten ze vragen stellen dan was het een vis tent denk ik maar ;)

zal je altijd zien en ik had nog gevraagd om dit niet te doen als ik er niet was.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben je der nou al uit wta je er allemaal gaat inhangen dan?

 

Nope be nog druk bezig de kamer af te krijgen waar het moet komen te staan en anders ga ik gewoon langs de GS en die weten het vast wel maar twijvel nog ff naar welke ik zal gaan i.v.m. prijzen liefst beetje rond A'dam. tips??? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn er genoeg in amsterdam of evt haarlem :specool in haarlem weet ik er sowieso 3 en adam zullen het er nog meer zijn:D

 

kom zelf ook uit die omgeving :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...