Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
neus

House And Garden

Recommended Posts

Dag,

 

Ik zoek dus een normale, niet al te moeilijke voeding, het is voor de aankomende buitenkweek van minimaal 10 planten die in 60 liter specikuipen komen te staan. Zat/zit te twijfelen tussen H&G, Hesi, en Canna.

 

Dus niet bio, gewoon lekker simpel, en met zo weinig mogelijk gepiel, aangezien de voeding ook wel eens wordt gemaakt/gegeven door personen die helemaal níks hiervan weten.

 

 

Mijn vraagje aan jullie:

 

Ik wil sowieso een wortelstimulator, en een soort pk 13/14 gaan gebruiken.

 

Maar wat moet hier nou tussen in, ik zie bij H&G 1 componenten voeding voor aarde, maar ook dna 1, dna2, dna3 voldoen alleen deze 3 soorten. Moet van elk sowieso een liter of 10 hebben, maar wat is nou echt noodzakelijk. Is budxl hun pk 13/14?

 

Voldoet, dna 123, en budxl?

 

Dus, wie kweekt er met h&g en met welke producten van hun?

 

 

Zou graag house and garden mailen, maar hun site is al een half jaar onder constuctie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neus,

 

Ik gebruik H&G, de bud-xl is een extra bloeistimulator die je naast pk-13/14 gebruiken

kan.

 

Ik gebruik het zogenaamde bud-xl succes schema:

 

- Wortelstimulator I

- Voeding aarde A&B (twee apparte flessen)

- Multienzymen

- Bud xl

- PK 13/14

- Topbooster (gebruik ik zelf niet)

- Shooting Powder (gebruik ik ook niet)

 

DNA cel etc. is weer een ander schema van ze nl DNA-cel succes schema dan gebruik je:

 

- DNA cel 1 = wortelstimulator

- DNA cel 2 = groeistimulator

- DNA cel 3 = bloeistimulator

- Topbooster = spreekt denk ik voor zich

- Top Shooter = Idem

 

Ik zou dan gewoon voor de eerste optie gaan, werkt prima

 

Succes

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik ook het bud XL succes schema :(

 

Maar je geeft zelf aan dat je een voeding wilt zonder al te veel gedoe, maar met H&G is het ERG belangrijk dat je je EC goed bijhoudt en ook je PH ! (denk voor alle voeding hoor)

 

Maar ik weet dat Hesi aangeeft dat je niet hoef te meten :)

 

Maar ben zelf uiterst tevreden over H&G en dan idd het Bud XL succes schema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee blauwezand en roadster bedankt zeg!!

daar kan ik wat mee!!

 

 

 

Dus hiermee zou t moeten lukken?

 

 

-Wortelstimulator

- Voeding aarde A&B (de twee aparte flessen)

- Bud xl

- PK 13/14

 

 

 

Thx :) :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergeet de multi enzymen niet :)

 

op de site van H&G kan je het voedings schema downloaden, lees die even rustig door ! Mocht je dan nog vragen hebben stel ze gerust~!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inderdaad daar zou het mee lukken "succes" gegarendeerd.

 

BZ

 

 

beste mensen heb een vraag en dat is kun je pk13-14 tegelijkertijd met shooting powder gebruiken of is shooting powder een alternatief voor pk 13-14

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sporenmix van H&G waarvoor word dat gebruikt, wanneer word het gebruikt.. en kan het samen met je voeding of hoe werkt het?

 

Mvg SxC

Share this post


Link to post
Share on other sites
staat allemaal op de fles.

 

citroax

 

was dat maar waar ik heb ouwere flessen.. helaas staat hier niet op waarvoor en wat het doet

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke. excuses.

 

Sporenmix is een groeistimulator welke tekorten tegen gaat die kunnen ontstaan bij een snelle groei van de plant. Sporenmix kan (preventief) meegegeven worden aan de kant en klare voeding of via het blad toegediend worden. Na 2 a3 dagen is er al resultaat merkbaar. Sporenmix is geschikt voor teelt op aarde, hydro en kokos

 

hier trouwens hun site:

http://house-en-garden.attractiv.nl/

 

 

groet citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites
beste mensen heb een vraag en dat is kun je pk13-14 tegelijkertijd met shooting powder gebruiken of is shooting powder een alternatief voor pk 13-14

 

 

De shooting Powder vervangt voor de laatste weken de PK 13- 14 en ik zou het niet dubbel gebruiken. Alleen Shooting Powder is genoeg natuurlijk met je normale voeding. Dit moet wel aan gemaakt worden op EC 1.4 / 1.2 . In de eerste week van de laatste 3 weken bloei, 1 zakje (72 gram) op de 100 ltr en de laatste 2 weken 2 zakjes op de 100 liter. Let wel op in de 2e week dat je EC er aardig van omhoog schiet dus voeding in week 2 van Shooting Powder zeker aanmaken op 1.2.

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...