Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

gertje

T44

Recommended Posts

Hallo, ik was net op de site van Atami en zag daar dat er 3 soorten B'cuzz boosters zijn.

1 voor indica's soorten, 1 voor Skunk soorten en 1 voor T44 soorten!

 

Wat zijn T44 soorten ? '

 

Groeten G.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top 44 is een typisch voorbeeld van een kortbloeier,het is een plantensoort die in 6 tot 7 weken bloeien al klaar is,daarom denk ik dat ze hier bedoelen een kortbloeier?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top 44 is een indica, ik denk dat ze met T44 is anders bedoelen want voor indica's heb je al een booster !?

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfffffff,effe ingetikt op google....

Bcuzz coco booster t44

------------------------------

Elke plant heeft zijn eigen behoefte en elk substraat heeft zijn eigen gebruiksaanwijzijng. De India Plant bijvoorbeeld ander eigenschappen dan de zogeheten Skunk en kokos is uit ander vezels opgebouwd dan potgrond. Als je deze feiten negeert als kweker zul je dit altijd terugzien in het eindresultaat. De B'Cuzz Boosters zijn dusanig afgestemd op de gekozen plant en het specifieke substraat dat de kweker het maximale zal halen uit zijn plant en substraat. Bij gebruik van de juiste Booster zal de kweker een krachtige snelle groei zien van wortels, stengels en bladeren. B'Cuzz Booster heeft een zeer geringe invloed op de Ec en pH.

 

dus voor cocos....

verplaatst naar de voeding

Share this post


Link to post
Share on other sites

1- Soil Booster Indi

 

Volledig oplosbaar in water. Activeert het biologisch leven in het substraat. Versterkt de wortelgroei enorm. Bevat micronutriënten in chelaatvorm. Enzymmatige werking op meerdere fronten. Bevat aqua-bacteriën. Bevat alle onderdelen voor de citroenzuurcyclus. Speciaal ontwikkeld voor de Indica soorten op aardesubstraat.

 

 

2- Soil Booster Sku

 

 

Volledig oplosbaar in water. Activeert het biologisch leven in het substraat. Versterkt de wortelgroei enorm. Bevat micronutriënten in chelaatvorm. Enzymmatige werking op meerdere fronten. Bevat aqua-bacteriën. Bevat alle onderdelen voor de citroenzuurcyclus. Speciaal ontwikkeld voor de Skunk soorten op aardesubstraat.

 

 

3 -Soil Booster T44

 

 

Volledig oplosbaar in water. Activeert het biologisch leven in het substraat. Versterkt de wortelgroei enorm. Bevat micronutriënten in chelaatvorm. Enzymmatige werking op meerdere fronten. Bevat aqua-bacteriën. Bevat alle onderdelen voor de citroenzuurcyclus. Speciaal ontwikkeld voor de T44 soorten op aardesubstraat.

 

 

Dit heb ik van de website over genomen, zoals je ziet is deze voedingslijn voor aarde/coco/hydro.

Ik zat gewoon wat rond te neuzen en kwam bij deze producten, ik ben niet geintresserd om ze te gebruiken, ik ben alleen nieuwsgierig wat T44 soorten zijn ! hahaha :verrygood

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt een punt,bij wat opzoekwerk blijkt het gewoon een benaming te zijn voor een groeibooster voor aarde,cocos en hydro...

B`cuzz TOP 44 groeibooster

groeibooster zorgt voor een explosieve groei

- dosering van de booster is 5 tot 10ml per 10 liter water

- te gebruiken tijdens de groei- & bloeifase

B`cuzz groeibooster heeft een gunstig effect op de B`cuzz bloeistimulator,

Atami adviseerd dan ook een combinatiegebruik van beide producten`.

B`cuzz booster is te krijgen voor Aarde, Kokos & Steenwol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, T44 staat dus voor top44.

 

Ik heb met deze een paar jaar geleden aardig wat mee gewerkt !)de plant dan he)

Ik vind het wel vreemd van atami, Ik had meer begrip gehad als ze bv. indica, skunk en haze voeding ofzo hadden maar top44 is gewoon een simpel te groeien plant.

 

Thanks G

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja,zeer verwarrend he?Dacht eerst direct aan het soortje,nadien zag ik dat het product voor cocos was,en nu blijkt het gewoon een groeibooster te zijn :) Ze maken het er toch niet makkelijker op hoor :verrygood

by the way,hoe beviel je dit soortje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is echt een commercieel soortje goede opbrengst en snel klaar niet echt een wit soortje. Ik groeide toen der tijd eenweek voor in een apparte ruimte en zodra de bloeiers klaar waren gingen ze erin. na 6 weken gingen ze om of ze nou klaar waren of niet. snel drogen met kacheltje erbij en weg brengen. Zo werd het mij toen vertelt in de gs. Ik rookte toen niet dus ik kan je niet zeggen hoe het smaakt.)wou ik ook niet) Laat ik het zo zeggen ik ben begonnen met dat soortje ! wat de gs zei deed ik, opbrengst was goed,kwaliteit weet ik niet ! :verrygood

 

Vandaag de dag doe ik het anders en ga ik voor kwantiteit en kwaliteit ! En soms neem ik ook een stikkie als het een lekker ruikend-smakend soortje is. hahaha Het kweken heeft me doen roken ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het lekkerst is als je af en toe van je eigen shit rookt...

 

ben nu van mijn eigen ico-lator aan het roken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...