Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Hans en Wietje

Vreemde Geur

Recommended Posts

ik had een week geleden nog mijn buitenplantjes geoogst

en nu komt er een hele sterke mintgeur vanaf,? is dit normaal ofnie

 

 

Groetjes Hans en Wietje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede vraag, ik heb ook een ander soort geur hangen dan dat het normaal ruikt. Ik heb meer een zoete geur. Dat van mij ligt nu 6 dagen te drogen.

 

Hoop dat iemand een antwoord heeft? :ph34r:

 

Groeten, Flipmode :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet heeft altijd een beetje een raar geurtje als het hangt te drogen.

ligt ook aan het soortje.

ik vond mijn toppen in het begin zelfs naar stront ruiken (echt geen geintje!)

maar dat trekt wel weer bij naarmate ze langer hangen.

ik zou me niet zo'n zorgen maken als k jou was.

als ze echt droog zijn ruiken ze vast heeeerlijk! :blink:

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn wiet ruikt naar hooi :blink: (na 4 dagen drogen...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijnes naar mos ofzo :blink: heel muf, je ziet wel dat er THC op zit en ik word er wel stoned van ofzo. Maar de toppen waarvan het afkomt roken voor het knippen echt tien keer zo sweety, lekker zoet enzo, nu is dat wel verdwenen helaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee helaas kay, dat wordt hooi roken van de winter :blink:

 

:ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn oogst van vorig jaar( buiten purple) rook naar lavendel,... nog steeds trouwens. Ik kreeg 4 stekken van mijn moeder die ze bij Interpolm gekocht had. Ik heb hen gebeld en gevraagd wat het was maar ze wisten me alleen te vertellen dat het purple was.

Is een van de sterkste wietsoorten die ik ooit gehad heb en rookt eigenlijk net als hash. Alleen niemand gelooft dat het wiet is vanwege die waanzinnige lavendel geur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

interpolm haarlem?

ik had ook vorig jaar die gare lavendel purple power

dit jaar hadden ze iets betere buiten stekken eary soortje maar die maakt alleen maar thc aan op blad en geen dikke buds

dus ik hoop dat ze volgend jaar met iets goed komen :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
interpolm haarlem?

ik had ook vorig jaar die gare lavendel purple power

dit jaar hadden ze iets betere buiten stekken eary soortje maar die maakt alleen maar thc aan op blad en geen dikke buds

dus ik hoop dat ze volgend jaar met iets goed komen :kill:

 

 

Helemaal goed :blink:

 

Dus ik ben niet de enige die met die rare shit zat. Was trouwens wel een heerlijk wietje hoor ,alleen een beetje raar.

 

Ik heb dit jaar nix buiten gehad,... eerste x sinds mn 15e (ben nu 35).Er zit namelijk een of andere bokkelul bij mij in de buurt die gewoon mannelijke planten buiten heeft staan. Mijn purple zat VOL met zaad terwijl er geen mannelijke bloem te bespeuren viel.

 

Ik ga me nu maar toeleggen op het ontwikkelen van een voor mij perfecte strain marihuana. Lekker kweken binnen om de beste eruit te halen.

 

Goed om een Haarlemmer tegen te komen hier, blijven toch de leukste mensen :ph34r: haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja de buiten stekken zijn gewoon niet zo goed daar, maar de indoor stekken zijn wel prima :blink:

 

waar haal jij je wiet in welke shop?

nog tips voor deze haarlemmer :ph34r:?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben niet echt een wiet roker. Ik rook Hash uit de prive collectie van een marokaanse coffeeshop eigenaar.

Is niet te koop alleen voor zijn eigen gebruik en die van een paar bekenden.

 

Vroeger toen ik klein was kwam ik vaak bij Birdies(Frans Hals) om daar mn wietje te halen. Toen ik groot was :blink: kwam ik eigenlijk alleen bij Max(Maximillian). Maar dan alleen als ik bij One Love Cafe zat en geen wiet bij me had. Ik heb namelijk ieder jaar een paar ons van mn eigen buitenwiet en aangezien ik heel weinig rook doe ik daar eeuwen mee. Ik hou altijd ongeveer 25 gram zelf en geef een pond weg ieder jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha hadden jullie beter ff naar ijmuiden kunnen rijden heb ik mn AK-47's vandaan :blink:

 

ik ben trouwens een keer geweest bij interpolm, maar die hele fucking straat was afgesloten :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...