Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Randax

Wat Te Doen?

Recommended Posts

Het volgende ik heb een paar stukken hasj gevonden van 1 1/2 jaar oud (wordt geloof ik ook wel zeepjes genoemd) :wacko:

 

Wist niet eens meer dat ik ze had , er staat een garantie stempel op van een blad of een veer. :wacko:

 

Maar het spul is keihard geworden, :wacko: is er een manier of methode om het weer een beetje zacht en

verwerkbaar te maken. :lol:

 

Bvd

PS zonde om weg te gooien lijkt mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet het toch altijd zacht maken met vuur ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 seconden in de microwave

 

 

ThNx ik ga het proberen ff kijken wat er gebeurt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
EN? ,wat is er gebeurd?

 

Een stuk van +- 25 gram erin gedaan 10 sec gewacht en inderdaad was beter verwerkbaar geworden

laat ik maar zeggen.

 

Wordt enkel daarna weer keihard, rookte ook wel lekkerder dat wel :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan is het naar mijn weten gewoon slecht hasj in hasj hoort veel hars te zitten, hetgeen tot in de eeuwigheid kleverig blijft iig wel 1 1/2 jaar! hou het een poosje in je hand(lichaamstemp.) als het dan ook niet zacht word is het kut!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeep is de slechtste hash die er is , ik zou er mee oppassen want er worden rare dingen in Zeepjes gestopt om te zwaarder te maken. Zou heb ik al eens verhalen gehoord dat de hash van de laaste jaren vanuit Midden Oosten wordt opgevuld met ak47 kogels. Ook weet ik dat er henna en andere zooi doorheen wordt gedraaid, die zeepzooi is meestal voor de Export naar Engeland of Ierland. Pas er mee op , ik heb jaren geleden me hele bek verbrand met die kutzeep. G0od luck.

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist zeepies zijn gemaakt voor de smokkel naar het buitenland ...............

en de kwalietijd is niet om over naar huis te schrijfen ..........

 

ik heb eens een zeepie of 8 die dus ook kurk droog waren eerst vermaald en toen met wat hars olie opnieuw geperst tot platen . die zijn meer handelbaar . en door goeie hars olie haal je de hars weer een beetje op .

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad mensen het is niet om over naar huis te schrijven :lol: het is echt troep :wacko:

 

Maar ja kan er nog wel iemand blij mee maken :wacko:

dus probleem opgelost :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...