Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

stijnkonijn

CheckPoint Terneuzen Te Klein

Recommended Posts

hey ik ben stijn ik smoor dagelijs 6 jointjes meestal weed van holland . ik ga nu al ongeveer 3 jaar om de 3 a 2 dagen naar check poit en wat mij is opgevallen dat na 3 jaar de massa bevolking die naar check point komt is verdubeld - nie om te zeveren vorige week heb ik 900 nummerkes staan wachten gelukkig hat ik nog wa weed bij :no kvind dat nie zoveel groter is geworden dan vroeger en eerlijk gezecht vind ik dat het restaurantje ergens anders mocht staan ik vind dat die onderste en die middelste allebij voor weed verkoop moeten gemaakt worden en da bovenste dan het cafe , tzoe veel sneller gaan en ze zoen veel meer verdiennen zeker weten!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies,vind ik nou ook....

Das volgens de nederlandse wetgeving,cafe apart,shop apart en een restaurant als extraatje !

Kan je nog eens verdomde goed eten ook en dat voor weinig ideaal gewoon :whistling

 

Maare dat over die nummertjes klopt wel,das echt niet te doen nu,volgens de veelbesproken mooie dame in checkpoint afgelopen weekend de magische grens van 1000 klanten gehaalt,heeft iemand dat wel eens mee gemaakt?

Nummertjes trekken zoals bij de slager of de bakker hahahhah en dan gewoon 1000 klanten voor u :no

 

Die kunnen kiloos per week gebruiken,Ennuu Stijnkonijn,die verdienen daar geld als water,denk niet dat hij z`n eigen al te druk maakt hihihiih

 

 

//EDIT, ABN graag, geen Breezah taal...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...