Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jopie

Schimmels En Bacterieen

Recommended Posts

Ik gebruik zelf altijd bacterial van No Mercy, welke overigens wel dezelfde is als die van Velda. Schimmels heb ik nog nooit gebruikt. Welke schimmels voegen jullie toe? En waar halen jullie die? (ik kon er niet veel over vinden met zoekfunctie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou, nou....niet zo schreeuwen. Zoekfunctie werkt niet altijd naar behoren, ik krijg nu inderdaad wel meer info van de zoekmachine. Zonet niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik schreeuw niet!!! ik type met grote letters. :)

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn die schimmels alleen bij Alien te koop of zijn er meerdere GS die het verkopen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar een zoektocht in mijn omgeving was er maar 1 gs die het spul verkocht.Daar ik deze tent totaal niet vertouw,heb ik via alien besteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De schimmels en aanverwante producten zullen verdeeld gaan worden rond half september door bac.

Hierdoor zal het ook in velen growshops te koop zijn en hoeven er geen problemen met verkrijgbaarheid meer wezen.

 

Bodemleven gaat de wereld veroveren :)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had al eens eerder zitten denken om die BAC voeding ook eens te proberen. wordt vervolgd.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe maak je vrienden ?

 

Nou heel simpel je pakt je oranje Sparta en je rijdt naar Vianen waar een homo in een tuinpak met een dikke BMW vieze PP laat zien alsof het Godswonder is ...

 

Ik kijk hem aan, hij kijkt mij aan, en zegt ...."Heb je geen meststoffen nodig dan."

"Nee zeg ik, ik heb haast geef me wat schimmels en wat bacto mee."

 

Hij probeert me uit te leggen dat met zijn producten mijn oogsten meer opzouden brengen dan nu ...

Dus ik vertel hem dat ik een dyhard ben van vroeger, het was snel duidelijk .. hijzelf niet.

Hij weet niet dat ik meer over hem weet dan hij dat zelf doet..

 

Commerciele hasjboer duikt de wietwereld in met voeding !!

 

Hoe dan ook ik dacht dat zo'n potje schimmels per kilo 50 euro zou kosten.

Niet dus .. zijn BMW rijdt niet op slaolie!

 

350 gram schimmels verder en 50 gram bacto verder kom ik precies 90 euro cent te kort .. hehe

 

Laterzzzzzzzzz

 

We gaan de hele nacht door met stekken snijden, de moedertjes klaar maken en de Afghaantjes behandelen en dan planten.

 

Vanaf nu serieus de aarde koesteren en behandelen zodat we kunnen recyclen.

 

gallery_3606_413_24014.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker ventje he TAW :no

 

Homo in tuinkabouterpakje die je gaat uitleggen wat jij moet doen,de oplichter.

Ik hoop dat hij snel van zn oude rhizo spullen af is want de houdbaarheid is langzamerhand wel voorbij.

Aangezien bac de schimmels en voedingen van sannie gaat verdelen,zal die homo in tuinpak straks alleen nog schimmel in zn onderbroek hebben :jump: :offtopic :P :)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

TAW. ligt natuurlijk te pitten, die heeft de hele nacht met kloontjes gespeeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat TAW nog wel op tijd is geweest.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...