Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ganjamens

Herkenbaar Blad? Met Foto..

Recommended Posts

goedenavond allemaal!!

 

ff een vraagie,ik weet dat het lastig is om vanachter je pc te bepalen wat voor een probleem iemand heeft met de blaadjes van zn planten :rofl, maar goed misschien heeft iemand er een verklaring voor...

 

De dames zitten inmiddels in week 6 van hun bloeifase en het gaat best goed ,de omstandigheden van de afgelopen weken meegerekend.Dit is mijn eerste ronde met de bak a la rataplan inc tensiometer en bovendien volledig organisch :rofl .Ik had de afgelopen tijd wel regelmatig het idee dat er wat stilstand was ontstaan door de warmte ,wat ook vrij logisch is,maar alles bleef mooi groen en de toppen worden nu wel echt duidelijk voller.Sinds deze week werden sommige bladeren op eens vanaf de punten in rap tempo geel met een donker groene nerf.

Zoal ik al zei voed ik organisch en wel met Organic bloeivoeding/Quano en bloeistimulator van Bac.de schimmels en bacterien waren al eerder van de partij :P ,zit nu op ong. EC 1.3 en Ph 6.1

Ik heb inmiddels ook de temperatuur van de grond gemeten en die is in die bloedhitte ook opgelopen naar een graadje of 29!!

 

Hieronder een foto van het blad (slechte kwaliteit met mobieltje geknipt :wOOt )

 

 

gallery_6374_213_50821.jpg

 

 

 

 

laterzzzz... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit lijkt mij een ijzer tekort

ijzer tekort zie aan sterke vergeling tussen de bladnerven van meestal jonge bladeren

dus de nerven blijven groen en de rest van het blad wordt langzaam geel

ijzer is noddzakelijk voor de productie van chlorofyl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...