Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
-RoB-

Een Klein Vraagje Over Thc

Recommended Posts

Hallo gasten.

Allereerst wou ik ff zeggen dat dit een tof forumpje is hou het al een tijdje in de gaten en vanaaf besloot ik me te registreren.

Maarja nu had ik laatst een discussie met iemand.

Het ging over de vraag of wiet nou alleen thc bevat op de toppen of over de hele plant verspreid is

Ik zelf dacht dat thc ook op de plant zelf zat alleen dan in een veel mindere mate.

Ik kwam op de vraag omdat ik wist dat je uitknip afval space cake kunt maken het zou dan logisch zijn dat de bladeren dan ook thc bevatten

Oja mannelijke planten bevatten helemaal geen thc he ( lijkt me wel logisch omdat die altijd weggegooit worden )

 

Alvast bedankt

 

 

P.S weet niet zeker of dit in het goede sub forum staat dit leek me wel de beste plek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allereerst heet ik je welkom op het forum, misschien leuk als je aanmelding ook nog ventjes in het voorstel topic iets uitwijd? Daarnaast kan ik je idee dat THC over de hele plant verspreid is bevestigen. Dat het in meerdere mate op de toppen zit is om de topppen, en de normaal daarin plaats vindende zaadontwikkeling, te beschermen. Maar op de plant zelf zit ook nog wel een beetje, maar niet op bijvoorbeeld een alleen gegroeide plant, hij moet ook gebloeid hebben..

Over het mannetje heb je helaas niet gelijk er zit ook daar wel degelijk THC op, alleen in veel mindere mate waardoor het commercieel aantrekkelijker word vroeuwtjes te kweken omdat daar meer THC op zit. Voor zover het antwoord op je vraag :bier

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de snelle reply

Ga der van uit dat je antwoord wel klopt dus mag dit nu wel close :D

Oja voorstellen enzo zal ik ook wel ff doen :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...