Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
toverbeek

Dit Is De Tijd Om Opium Te Kweken

Recommended Posts

kijk heb net even wat opium zaad bestelt die moet je nu in de grond stoppen groeit heel makkelijk allemaal ,heb hier besteld http://www.azarius.nl/productinfo.php?productmain=1874

 

zo maak je het http://www.fsre.nl/index.php?option=com_co...id=36&Itemid=51

 

http://www.poppies.org/news/104267739031389.shtml

 

als je groene vingers even zat ben :rofl chillen met een opium pijp deze zomer ,heb heel me zus haar tuin volgestrooit ,30 gram aan zaad hahah ,en er komen ook nog hele mooie bloemen uit

Edited by toverbeek

Share this post


Link to post
Share on other sites
weet je wel wat een landgoed je nodig hebt voor een beetje snuif?

 

dit snuif je niet ,van 1 opium bol kan je wel 3 joints halen ,waar je helemaal de weg van kwijt raakt,je kan ze wel tot 4 keer insnijden omdat opgedroogde sap ervanaf te schrapen ,het is geen coke maar opium dat roken ze in afganistan en Laos en reest van asia ,je kan er wel out van gaan omdat het morfine is.

 

sap049eg.jpg

Edited by toverbeek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook een paar slaapbollen in mn tuin staan, als ze rijp zijn maar wat ruwe opium ervan op een joint smeren :tu

 

Opium maken ze heroïne van, super verslavend dus!

Maarja ik heb er toch maar 1 in mn tuin, moet ik eerst een jaar verplicht afkicken :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
tja,wist ik niet. :tu

Ik rook namelijk nie.Ik snuif alleen maar :rofl

 

in denhaag etc valt niet eens goeie coke meer te halen het is allemaal die chemishe cooke waarmee ze het vermengen,ik weet zat hosselpanden en allemaal verkopen ze nep sos,je kan tegenwoordig pakkies verkopen met 30% ,

 

 

philiz ik heb ook vaak ruwe opium gerookt in thailand met een thaise hoer op me staafmixer,lekker hoor . ik ga voor 30 gram aan zaad van die bollen bij iemand in de tuin laten groeien,en dan ga ik alles zelf deze zomer oproken met vrienden.

Edited by toverbeek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaaf man! Ik heb 2 weken terug ook iets van 5 gram zaad gestrooid. Nu zijn de eerste ontspruitingen te zien. Ik ga zelf ook lekker aan de slag. Ik hoop dat ik rond augustus kan oogsten, omdat dan het percentage alkoieden het hoogst is, en de potentie dus ook. Kijk wel uit met o na 1 week elke dag een theetje ervan, zijn er al lichamelijke ontwenningsverschijnselen te bemerken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
in denhaag etc valt niet eens goeie coke meer te halen het is allemaal die chemishe cooke waarmee ze het vermengen,ik weet zat hosselpanden en allemaal verkopen ze nep sos,je kan tegenwoordig pakkies verkopen met 30% ,

philiz ik heb ook vaak ruwe opium gerookt in thailand met een thaise hoer op me staafmixer,lekker hoor . ik ga voor 30 gram aan zaad van die bollen bij iemand in de tuin laten groeien,en dan ga ik alles zelf deze zomer oproken met vrienden.

 

 

jaaaa,Den haag!!!!!

Wat kan je daar nou wel kopen? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gaaf man! Ik heb 2 weken terug ook iets van 5 gram zaad gestrooid. Nu zijn de eerste ontspruitingen te zien. Ik ga zelf ook lekker aan de slag. Ik hoop dat ik rond augustus kan oogsten, omdat dan het percentage alkoieden het hoogst is, en de potentie dus ook. Kijk wel uit met o na 1 week elke dag een theetje ervan, zijn er al lichamelijke ontwenningsverschijnselen te bemerken.

 

-----------------------

Edited by toverbeek

Share this post


Link to post
Share on other sites
dit snuif je niet ,van 1 opium bol kan je wel 3 joints halen ,waar je helemaal de weg van kwijt raakt,je kan ze wel tot 4 keer insnijden omdat opgedroogde sap ervanaf te schrapen ,het is geen coke maar opium dat roken ze in afganistan en Laos en reest van asia ,je kan er wel out van gaan omdat het morfine is.

 

sap049eg.jpg

 

dan heb jij denk ik een bijzonder lage opiaten tolerantie, in mijn ervaring heb je echt wel een paar bollen nodig voor een goede dosis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of superplanten met bollen ter grote van een tennisbal ofzo. Voor zo ver ik weet heb je tien bollen nodig voor een halve liter thee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Of superplanten met bollen ter grote van een tennisbal ofzo. Voor zo ver ik weet heb je tien bollen nodig voor een halve liter thee

 

 

ik heb het nog nooit zelf gekweekt dit is de eerst keer ,je doet er minder in dan als je een hashblow draait,iedeval 1 joint per bol anders heb je te kleine bolletjes,als je van wiet thee gaat zetten heb je ook voor 30 euro wiet nodig voor een halve liter slappe thee,maar als je die 30 euro oprookt ben je wel stoned.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goede dosis o is ter grote van een erwt Ik zou niet weten hoe veel je per bloemknop kunt oogsten, maar 3 joints is wel erg hoog gegrepen. Ik verwacht het niet iig zal wel koel zijn als het zo zou zijn :rofl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...