Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hompii

Opbrengst Buitenplanten

Recommended Posts

kijk iemand uit me klas zei

dat je echt geen halve kilo van een plant kon halen

en dat ongeveer 60 gram van ee nbuiten plant al veel

was ik wil allen ff kijke wat waar is

ik denk zelf die van een halve kilo ofmeer :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben niet zo ervaren, maar ik denk dat jeje plant rustig een hele zomer buite laat groeien, en goed uit elkaar trekt en topt, dan je toch dicht bij de 450 gr komt.. greetz

 

correct me if i'm wrong.. groente

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt er helemaal aan de grote van je pot.

want een plant wordt niet groot in een kleine pot.

en je zegt dat buiten plant is dus ligt er ook aan hoe wordt onze zomer

en het soort is ook belangrijk.

maar ook jou zorg aan t plantje is zeer belangrijk.

en hopen dat geen mannetje is

 

GR Robbie T

Share this post


Link to post
Share on other sites

TS heeft wel gelijk hoor

je kan wel halfe kilo of zelfs meer van een buitenplant afhalen

 

maar net wat robbieT zegt

tis niet standaard elke buitenplant 500 gram+

ligt helemaal aan jezelf, aan je plant, en het weer

maar 60 gram haal je soms ook :whistling

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan wel een kilo halen ligt drmet net aan of je m laat voorgroeie of niet ,pot,grond,voeding,weer,toprot en die shit gwoon denke da je drniks vanaf haalt is veel beter :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi om te wete hehe

dus al alles een beetje goed gaat en ik heb 5 plante dan heb ik zeker wel een kilo

( ik doe in volle grond )

Share this post


Link to post
Share on other sites

meeste dat ik heb gehaadl is 125 van een purple soortje... in 50L pot

 

maar dan heb ik in de bloeifase een boel schaduw... klote boom van de gemeente <_<

 

achja...ik doe et voor de lol niet voor de opbrengst...ik blow niet eens meer :whistling

Edited by Horsleech

Share this post


Link to post
Share on other sites
meeste dat ik heb gehaadl is 125 van een purple soortje... in 50L pot

 

maar dan heb ik in de bloeifase een boel schaduw... klote boom van de gemeente :D

 

achja...ik doe et voor de lol niet voor de opbrengst...ik blow niet eens meer :smoke

 

Een aantal gaatjes in de boom boren en daar wat gloor in laten lopen <_<

Volgend jaar is de boom dood en dat weet ik zeker :whistling

PS haal bij de stam wat aarde weg en daar boren dan valt het niet op!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maatje van me had 500 gram van 3 planten :specool

 

Opbrengst bij jou valt moeilijk te zeggen, het is maar hoe je je schatjes behandelt :rofl

 

succes :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
meeste dat ik heb gehaadl is 125 van een purple soortje... in 50L pot

 

maar dan heb ik in de bloeifase een boel schaduw... klote boom van de gemeente :specool

 

achja...ik doe et voor de lol niet voor de opbrengst...ik blow niet eens meer :rofl

je blowt niet meer en je doet het niet voor de opbrengst? waar woon je ergens? kom ik je spul een keer ophalen!! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zijn pp,s maar nou ik jullie verhalen zo hoor dan wil ik eigelijk alles is metsel kuipen neerzetten. Want heb er nou ook een stel in 11 liter potten zitten. Ik geef de planten de zelfde voeding wat ik binnen ook gebruik en als het gaat regenen doe ik zonnescherm naar beneden zodat ze geen zuur water krijgen.

Ik heb er ook 3 in de volle grond gezet .. ze groeien ook echt met de dag en als ze net zo worden als de planten die ik binnen oogst want het zijn de zelfde stekken dan zit ik wel goed..

Alleen nou nog oppassen dat ze niet gekaapt worden . Heb onderhand wel extra folie aan me schuttingen bevestigt zodat je ze van de buiten kant niet ziet. Hopen dat ze blijven staan heb al een paar jaar mazzel gehad dus. Maar een paar jaar geleden had ik 6 buble gum in me tuin die over de schutting heen staken zo groot en echt hele vette toppen. Maar ik wou ze nog een paar dagen laten staan en ja hoor jutte aan me deur burenoverlast en werden ze allle 6 inbeslagen genomen. En ik had echt de hele zomer goed me best er voor gedaan gelukkig heb ik nu makkelijkre buren dus ik hoop er het beste van . I :rofl n ieder geval iedereen veel succes met ze kweek..

Share this post


Link to post
Share on other sites
kijk iemand uit me klas zei

dat je echt geen halve kilo van een plant kon halen

en dat ongeveer 60 gram van ee nbuiten plant al veel

was ik wil allen ff kijke wat waar is

ik denk zelf die van een halve kilo ofmeer :lol:

hoi de zomer van 2 jaar geleden had ik van 2 jack harrer stekjes een opbrengst van 1.8 kilo(buiten, volle grond en gans de dag zonlicht), vorig jaar van 1stekje jack harrer 500 gr (zelfde plaats veel minder zon door mindere zomer). dus hopen op een goeie zomer, ik hoop mee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een Jack Herrer krijg je toch nooit goed afgebloeid buiten?

Dingen moeten volgens mij dik 10 weken bloeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ook goed tegen diefstal van buitenplanten helpt is het volgende;

 

bind een vislijntje aan een personal alarm,doe deze vislijn aan de plant bevestigen,zodat als de plant wordt geprobeerd te stelen de vislijn uit de personal alarm wordt getrokken waardoor er een 120 db alarm geluid afgaat.

bevestig de personal alarm wel op een onopvallende plek en lijm/schroef m goed vast.

 

gegarandeerd dat t afschrikt en de dieven de benen nemen(zonder wietplant).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door gebrek aan tijd kan ik mn planten pas over 2 weken buiten zetten. Het worden stekjes en waarschijnlijk santa maria of nlx. Word de opbrengst veel minder omdat ik wat aan de late kant ben of kan ik toch wel rekenen op 100-200 gram per plant? Is overigens in de volle grond en volle zon op een guerilla plek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 tot 200 gram?in de juiste omstandigheden en in de volle grond makkelijk haalbaar.ik denk zelfs nog meer,maar dat is altyd afwachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...