Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
richard3001

Guerilla Kweek: Knagende Konijnen, Maaiende Boeren, Gemeentewerkers En Wandelaars.

Recommended Posts

hoi

ik kan van niemand iets op dit forum vinden over wie het is gelukt een guerillakweek succesvol af te ronden.

is het bij jullie ook zo dat wat je ook doet en waar je ze ook neerplant er altijd wel iemand is die ze vind?

ik zag bijv een paar jaar geleden enkele gemeente werkers wegrijden met een paar flinke wietbomen op de laadbak. best vreemd eigenlijk want ik geloof niet dat hun ze mogen afvoeren maar goed.

ook ken ik iemand die had een mooie plant in zijn tuin staan , die bijna klaar was.

tot dat zijn buurman besloot om via het slaapkamerraam een lasso om de plant te gooien en trok hem zo zijn eigen slaapkamer in.

ja van je buren moet je het hebben.

ik bedoel maar te zeggen : buiten is het gewoon altijd wat.

ik hoor nooit verhalen van iemand die 200 planten buiten had staan en ze goed heeft kunnen oogsten.

of zie ik dit verkeerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooh eindelijk iemand die dit vraagt <_< :blink: :nerd

 

Ik heb het ook al een paar keer gevraagd maar nooit fatsoenlijke antwoorden

Hoop dat je vele responds krijgt want kga het dit jaar zelf ook proberen :P

 

succes ermee :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja snap ik ook wel.

denk niet dat iedereen op het internet ga zetten hoeveel kilo's die wel niet heeft geoogst en is misschien maar verstandig ook.

maar als je iets wil weten hoor ik het graag van je.

 

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eey zet ze op een eiland, kan hier in het waterige Noorden perfect..geen konijn te bekennen, altijd water en geen bezoekers. In de tuin heb ik ook geen problemen hier..

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

buurman besloot om via het slaapkamerraam een lasso om de plant te gooien en trok hem zo zijn eigen slaapkamer in. <_<

 

 

beetje gelul ofniej :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahah nee echt. je zag de modder tegen de schuuting en tegen zijn huis aan zitten richting raam.

maar geloof me als je die buurman zou kennen zou je het meteen snappen

 

nee eilanden heb je hier niet wel heel veel polders dus op zich mogelijkheden genoeg.

ook grote natuurgebieden waar je neit mag komen, ik vraag me alleen af of staatbosbeheer of vogelspotters er komen. ben ik nog niet achter hoe dat zit met die gebieden.

 

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, je hoort hier op 't forum geen verhalen van mensen die 200 buitenplanten hebben geoogst. Maar das ook helemaal niet intressant om te horen toch? Daarnaast ga je niet posten als je een aantal kilo's eraf hebt gehaald omdat het meestal allemaal verschillende veldjes zijn, daar een kilo daar een ons enz enz, en je wilt toch ook niet overkomen als één of andere opschepper. Maaaaaar ze zijn er wel, die jongens die 200/300 planten buiten oogsten trust me :nerd

 

Simpel gezegd, groot buiten kweken kost een hoop pijn en moeite waarvan je eigenlijk niet weet of het de moeite waard is geweest. Er zijn een berg factoren waar je rekening mee moet houden. Daarnaast moet je niet teveel blowen :wOOt omdat je anders vergeet waar je ze allemaal neer gezet heb. :nerd

 

Ik hoor jullie ook veel te veel praten over opbrengst(en) en zeker Belle Boy. Neem nou eens 1 tip van mij aan, doe het gewoon en zie wat je overhoud. Pas als jij alle factoren kan voorspellen kan je gaan rekenen en niet eerder. Kweken is een wetenschap, goed kweken is kennis, heel goed kweken is kennis X gevoel.

Maar buiten gaat deze rekensom gewoon niet op. Het kan buiten te droog zijn of juist te nat je hebt gewoon niet alle factoren in handen. Je planten kunnen opgegeten worden, gepikt worden :blink: of simpelweg doodgaan :)

 

Jullie zitten jezelf gewoon rijk te rekenen en dat is pertinent fout. De mensen die zich van tevoren rijk rekenen vallen vaak het hardst. Alles is mooi meegenomen buiten, elk grammetje, het is maar net wat moedertje natuur je geeft. En dat is nu juist de charme van buiten kweken in mijn ogen. Kweek die plant, wees er lief voor, verzorg d'r goed of bid mijn part voor een lange nazomer. Dan zal ze je vanzelf belonen, maar ga jezelf niet rijk zitten rekenen.

 

Een goeie buitenkweek toegewenst dit jaar. <_<

 

Groeten

 

Stijlloos :P

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites
buurman besloot om via het slaapkamerraam een lasso om de plant te gooien en trok hem zo zijn eigen slaapkamer in. <_<

beetje gelul ofniej :blink:

 

leek mij ook ja, is t echt zo had ik t wel geweten, de fik ging erin hoor :666:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zorg dat je lucht foto's krijgt of dat je ze ergens kan bekijken

en zoek dan mooie plekjes uit :blink:

 

en nu is er een nieuw project gestart waar ik werk

en scholieren moeten dus alles wat de boeren hebben ingevult intikken op de computer

hoeveel schapen etc ze hebben en hoeveel hectare land ze hebben (voor verzekering)

en er zitten allemaal foto's bij van hun landen volgens mij satelliet foto's (hoe je het ook schrijft)

en ik moet zeggen dat ik mooie plekjes heb gezien

alleen die foto's zijn uit alle plekjes van nederland en die ik tot nu toe had gehad tever

 

 

maar 200/300 is wel tering veel aan buitenplanten :nerd

respect voor hun <_<

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo zie je maar weer,nederland gaat een beetje op t wilde westen lijken,er worden nu zelfs hennepplanten met lasso's uit de grond getrokken.....lekkere buurman trouwens,die had aan mij een slechte gehad,bij ons in de straat wordt er trouwens ook nooit politie gebeld,omdat ze weten dat ze zich dan in hun eigen vingers snijden,en diep ook....en omdat t geen verraders zijn.wij lossen hier onze problemen onderling op,zonder politie,en dat gaat tot op de dag van vandaag bijzonder goed.iemand die bij ons de politie voor een van zn buren belt,wordt ook gelijk door de hele straat uitgescheten,en logisch..... <_< :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb trouwens een goed middel tegen konijnen en daar hoor ik jullie nooit over.

aaprotect heet het je behandel de omgeving om je planten ermee en herten en konijnen blijven ver uit de buurt van je plantjes , werkt perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja was hij weg of heb je niet meer gekeken?

het is toch moeilijk om een goede plek te vinden , ben van plan om een bootje te kopen dan is het veel makkelijker om bij bepaalde plekken te komen.

Tenminste dat is ook niet altijd zo ik heb weleens gehad dat ik ergens op een eilandje kwam in een natuurgebied na een eindje te hebben gezwommen en dan zie je in een paar karpervissers zitten in zo'n gecamoufleerde tent.

die gasten zitten ook echt overal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat lees ik allemaal rare dinge hier zeg.

De een regeld ff luchtfoto's

De ander woond in wijk waar de politie niet komt (kamper????)

En de ander gebruikt het grootste bedenkbare gif in de buurt van ze planten (wil je dood of zo?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaprotect is echt geen zwaar gif hoor en geloof me ik werk met bestrijdingsmiddelen dus vertel me erniks over. :whistling

je moet gewoon wat de omgeving erom heen met een kwastje insmeren en je bent zeker van dat je kleintje niet worden opgegeten.

en wat luchtfoto's betreft je kan ook google earth downloaden kheb via dat programma goede plekken kunnen vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de gevarenkaart van die zooi is goed bekeken en ik moet het echt geen kilometer in de buurt van mijn dames hebben in ieder geval.

De gedachte al zeg brrrrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

't gegeven dat je met bestrijdingsmiddelen werkt geeft natuurlijk ook alleen maar aan dat je schadelijke gevolgen daarvan op z'n minst zwaar onderschat...

Share this post


Link to post
Share on other sites
't gegeven dat je met bestrijdingsmiddelen werkt geeft natuurlijk ook alleen maar aan dat je schadelijke gevolgen daarvan op z'n minst zwaar onderschat...

ik bedoel ermee dat ik bij een bedrijf werk dat aan boeren en particulieren leverd.

en ik adviseer ze in welk middel waarvoor geschikt is.

dus zolang je weet wat je doet is er niks aan de hand

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom staat er een teken op dat het milieugevaarlijk is en fucking giftig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik bedoel ermee dat ik bij een bedrijf werk dat aan boeren en particulieren leverd.

en ik adviseer ze in welk middel waarvoor geschikt is.

dus zolang je weet wat je doet is er niks aan de hand

:whistling

 

tsja, dat ligt er natuurlijk aan wat je onder weten wat je doet verstaat, dat iets door de eu goedgekeurd is betekent echt niet dat 't geen zwaar ongezonde troep is hoor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben in ieder geval blij dat ik mn eigen rokertje kweek als ik dit zo lees :whistling

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

das een feit citroax.

maar tuurlijk ik zal de laatste zijn die ontkent dat zulke spullen giftig zijn.

maar dit moet je in ontzettend kleine hoeveelheden gebruiken en gewoon met een kwastje aanbrengen.

ook jullie gewone plantenvoedsel kan harstikke giftig zijn als je er teveel van gebruikt.

bij overdosering is bijna alles giftig.

 

200 buitenplanten hè....... :whistling <_<

 

hoe denk je die te gaan knippen........????

nou als je er 200 kan oogsten dan verzin je vast wel wat hoor . al moet ik knippen tot de blaren op me vingers staan.heeft er trouwens hier weleens iemand met zo'n knipmachine gewerkt?

best handig volgens mij.

Edited by richard3001

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat je daar nog wel van terug komt,van 200 planten knippen.ik ben t na 6 uurtjes echt helemaal zat,heb kramp in mn klauwen,een rooie kop van de uitslag(thc stof,of zoiets,zit ook in mn neus na t knippen),een pijnlijke rug,en ik ben half geestdood na 6 uurtjes knippen.dan zou een knipmachine wel een betere optie zijn,vrees ik zomaar van wel.

in ieder geval succes met je guirilla kweek :whistling

Edited by lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...