Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
anti bombstic

Wanneer Lowryder Bloeivoeding Geven

Recommended Posts

ey

 

ik ben nu dus bezig met lowryder ontkiemen

en sommige zijn al uitgekomen

maar wanneer nou beginnen met bloeivoeding?

want zoals iedereen weet bloeit het vanaf het begin

maar na hoeveel dagen kan ie voeding aan

het is terra flores

 

mvg

 

 

btw!

nog voor die tijd toen wietforum down is gegaan

had ik contact met iemand van het forum en deze aardig meneer heeft me gratis zaden gegeven :blink:

alleen zijn oude naam kan ik nergens meer vinden (misschien nieuwe naam hierop het forum?) <_<

zo diegene ff pm kunnen sturen om nog ff te bedanken en ik zou nog zeggen wat ik van het zaad vond :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

lowryders gaan automatisch in bloei, maar daarom toch niet vanaf het ontkiemen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een auto flower, als je de plantjes wel eens gezien hebt zie je dat ze practisch vanuit het kiem plantje in de bloei vliegen. Ik denk even afwachten tot de tekenen van bloei duidelijk zichtbaar worden en dan de voeden beginnen te geven en de hoeveelheid met de groei van de plant mee langzaam opbouwen. Je zou ook voor allmix kunnen kiezen hier zit alles in (thans de soort die mijn GS levert, schimmels incl) dan kun je in plaats van de gewone voeding een Booster als BioBizz Top Max ofzo mee gaan geven.

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hay, wil er effen een vraagje aan toevoegen

, hoelang moet je nu echt wachten met die nieuwe zaadjes te laten ontkiemen, heb gelezen dat de zaden 3 weken moeten rijpen, maar bij mij is het zo dat zelfs na die drie weken niks gebeurd

Foto=EEWHWJDW.jpg

Beste planten komen nog

Edited by mark1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste bak, would you be so kind to send me a sample? <_< Kweenie ik zou kiem zaden gewoon een week tussen de natte keuken rol houden en dan een zien hoe het ervoor staat.. dat is wat ik altijd doe en mijn zaad heeft 3 maanden gerijpt..

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...