Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BrainFart

Cellmax Pk Booster

Recommended Posts

Heeft iemand ervaring met dit product? products_pkbooster.jpg

 

Of hebben de mensen hier nog andere erveringen met andere producten van Cellmax?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de buitenkweek heb ik dit produkt gebruikt. Prima produkt. Toch gaat mijn voorkeur uit naar de canna voedingslijn. Aangezien deze veel respect geniet van heel groot aantal kwekers. Ik hier binnen prima resultaten mee behaal. (zonder ec/ph-apparatuur, dus kan nog veel beter, komt er dan ook wel snel)

Andere producten: De kweekgrond van Cellmaxx is supergrond. Na aanraden van andere growers, die het in mijn ogen leuk doen, ben ik hier ook op overgestapt. Gebruikte eerst allmix van de growshop, zonder naam, helemaal zwarte puten (Gronings voor plastic zak), heb bij overstap een verschil van gemiddeld 6gr. per plant. En heb dit (+/-) behouden, waardoor ik dit toch toeschrijf aan de grond.

In het Noorden i.i.g. makkelijk te verkrijgen. Geen voeding nodig tot na de eerste week bloei. Gaat super. Ik wil makkelijk een paar plantjes grootbrengen. Zonder te veel geouwehoer. Gaat met deze grond super. Eerste week natuurlijk wel een wortelstimulator meegeven.

 

Er zijn mensen die zeggen dat slechte voeding niet bestaat. Dat zijn meestal mensen die alles al hebben uitgeprobeerd. Ook hoor ik regelmatig geluiden dat indien alle omgevingsfactoren goed zijn, (temperatuur, luchtvochtigheid, genoeg schone frisse lucht, goede lampen en shit) je met voeding max. 10% extra kan pakken, of dit waar is durf ik niet te zeggen, heb nooit geen voeding meegegeven. Maar zie er wel iets in, aangezien de meeste kwekers allemaal relatief dure kweekgrond kopen of zelf maken, waar al van alles aan belangrijke voedingsstoffen inzit, de natuur zelf krijgt dat niet zo voor elkaar, uitzonderlijke plekken nagelaten.

Maar andere kant pk-booster of pk13-14 (is dat niet dezelfde verhouding pk dan in die booster zit), heeft grote invloed op mijn plantjes.

 

Ikzelf wil na het opgebruiken van mijn canna-producten eens overstappen op Hesi. (zijn er Hesi-liefhebbers die mij hier iets over kunnen vertellen, liefst mensen die ook canna hebben gebruikt) Daarna Cellmax vanwege mijn buiten-ervaring ermee. Het bracht mijn Top44 elke keer goed in vorm ;)

Maar smaken verschillen zowieso, ik vind persoonlijk dat b'cuzz een enorm verkeerd smaakje achterlaat, zelfs na twee week alleen water geven, maar andere mensen zweren erbij. Die mensen hebben waarschijnlijk net zoveel gelijk als ik, want het gaat tenslotte om smaak.

 

Ik zou zeggen draai hier eens een paar keer mee, pak een ander produkt en probeer die eens een paar kweken. Zodoende kun je zelf vergelijken. Ben jezelf de baas. Ga jezelf over je eigen wietje. En dat is waar het mij allemaal om te doen is. 4 kweken biedt pas goed vergelijking vind ik persoonlijk. En dan terug rekenen naar gemiddelde van 1 plant.

 

Shit wel heel erg lang geworden, sorry :P

I am smoking... :verrygood , daar krijg ik dan last van. Hoop dat je er wat aan hebt.

"Als je het niet probeert, weet je het ook niet. Heb je toch een mening klaar.

Dan denk je het vaak te weten. Dat is niet hetzelfde" :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe ...ook iemand uit grunn dus :verrygood, bedankt voor je verhaal man!

 

Ik haal zelf mijn cellmax producten bij technogrow weg, ik vondt trouwens dat de 'leafspray' van Cellmax echt wonderen doet ...letterlijk een SUPER aanrader.

Als je die leafspray tijdens de groei aantal keren over de planten spuit en goed aan de onderkant van het blad...dan krijg je van die echte super mooie volle dames.

 

Heb zelf ook nog de grond van cellmax gebrobeerd..maar viel me toch een beeeetje tegen, ik gebruik nu een grondje van Atami... en die werkt SUPER-DE-SUPER.

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...