Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bunny

Highlander Kweekkast?

Recommended Posts

Hallo

 

ik ha deen vraagf over deze kast en hoop dat iemand mij kan helpen

 

deze kast is namenlijk maar 1.15m hoog

hoe hoog worden de planten dan of hoe laag moet je deze houden want krijg je geen probleem dat de lamp te dicht bij de plant hangt??

Share this post


Link to post
Share on other sites

400 watt lamp op 40 cm v planten, is zelf 20 cm hoog, en dan nog de hoogte van de potten/aarde eraf. dus reken maar uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

okeey maar hoe hoog word de gemidelde plant?

en wat bedoel je met die 20 centimeter de lamp?

 

want dan kunne de planten uiteindelijk mischie nmaar 50 a 60 centimeter hoog worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Bunny.

In die Highlander gaan ze gelijk de bloei in dus je gaat ze niet laten groeien in die kast.

Op hennepdesk stond een goed topic er over plantjes blijven een stuk kleiner. Ik weet wel dat ze een hoop problemen hadden met de warmte en dan zit er nog een cooltube in.

Ik hoop dat je wat wijzer geworden bent.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

okee bedankt voor de info heeft iemand dat het stuk van hennepdesk heel toevallig nog ergens op zijn pc staan?

en dat met die tempratuur moet wel op te lossen zijn <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf zit ik er over te denken om een klein kastje als de highlander na te bouwen met het spectrumreflex systeem tl verlichting die ik op de highlife beurs zag.

 

Geloofde nooit echt op kweek op tlverlichting.

Maar er was ookiemand van philips bij, die alles uitlegde over de verschillende kleurwaardes die geoptimalliseerd waren. Moest volgens de verkoper alleen starten op groei 20 uur.

Dan bloei op minimaal 14 uur, en na week 6 op 12 uur omdat ze anders te snel zouden afbloeien.

 

Als het werkt lijkt het me ideaal omdat je geen warmte meer hebt die afgevoerd moet worden, en ideaal voor de kleine ruimtes als de highlander.

Share this post


Link to post
Share on other sites

okeey zou mooi zijn als het zou gaan werken hou me op de hoogte.

heeft nog iemand hier ervaring mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar zal het dan ook echt zo zijn dat je ook echt die 500 of 750 gram per niveau kan halen en dan ook nog steeds kwaliteit hebt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gewicht kan je wel vergeten. Op hennepdesk stonden er 2 topics over, en dat waren geen beginners.

Die kwamen met veel moeite niet aan de 4 ons, dus ik zou er niet aan bebinnen.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt die 2 heb ik ook gevolgd.

En die hebben heel wat aanpassingen gedaan.

Meer lucht inlaat, een van de fans zat volgens hun verkeerd om en dergelijke.

 

Waren zeker geen beginners, en zijn compleet door team hd ers ondersteund zoals dopey en sannie, en kwamen inderdaad niet hoger dan de 400 gram droog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

okey bedankt voor de tips

 

weet iemand mischien iets beters

 

anders gaan we zelf knutselen als iemand daar tips voor heeft zijn ze ook altijd welkom <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
okey bedankt voor de tips

 

weet iemand mischien iets beters

 

anders gaan we zelf knutselen als iemand daar tips voor heeft zijn ze ook altijd welkom :rofl

`gewoon balken halen en mooie platen hout en zelf een hok bouwen werkt echt super en veel goedkoper

ik heb het ook met 2 keer 400 watt en gaat echt perfect.....succes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...