Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

priest

Bladeren Verwijderen??

Recommended Posts

ik hoor van veel mensen dat ze de bladeren onderaan de plant weghalen(dieven) met de theorie dat dan alle voeding naar de toppen gaat.. hier zit zeker wel wat in naar mijn idee maar wanneer doen jullie dat??? groei al of begin bloei of doen jullie het helemaal niet?? laat maar horen :wOOt

 

laturzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik hoor van veel mensen dat ze de bladeren onderaan de plant weghalen(dieven) met de theorie dat dan alle voeding naar de toppen gaat.. hier zit zeker wel wat in naar mijn idee maar wanneer doen jullie dat??? groei al of begin bloei of doen jullie het helemaal niet?? laat maar horen :wOOt

 

laturzz

 

hee priester,

 

bij dieven knip je de onderste tkeen/bladeren vn de plant af.

hier komen toch geen echte toppen aan, maar alleen wat kleine mini topjes.

het is zonde als je plant hier zn energy aan gaat verspillen.

daarm haal je et weg, zodat de plant zich meer op de "echte" toppen kan richten.

dieven doe ik als de planten ong 1 week in bloei staan, dan heeft de plant geen takken om topjes aan te maken, alleen de bovenste takken.

begin met knippen vn onder en knip alle takjes en bladeren weg tot ong 7cm naar boven.

 

suc6 met dievenn!! :wOOt

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga dat toch eens een keer proberen ja :wOOt je zegt tot 7 cm?? dus niet hoger dan 7 cm?? want ik heb wel foto's gezien daar zijn ze echt ver weg gehaald?? maar dus de echte kleine takkies enzo dus weg halen?? wat later toch van dat fluff achtige wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ga dat toch eens een keer proberen ja :wOOt je zegt tot 7 cm?? dus niet hoger dan 7 cm?? want ik heb wel foto's gezien daar zijn ze echt ver weg gehaald?? maar dus de echte kleine takkies enzo dus weg halen?? wat later toch van dat fluff achtige wordt.

 

ja sommige kwekers dieven alle kleine takjes en bladeren..

maar als je dat niet goed doet gaat je plant flink stressen, en dat wil je ook niet hebben..

dus ik zou het gwwn tot ong. 7 cm naarboven doen, (je hoeft er natuurlijk niet met een meetlat naast te gaan staan, ja kan er best 1 of 2 cm naast zitten, maar gwwn ong. 7 cm)

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...