Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Quxatrox

Gowkast

Recommended Posts

Had een vraag of jullie me kunnen helpen met een crowkast te maken voor maar 2 planten wat ik daar allemaal voor nodig heb en en hoe groot hij met zijn het is voor 2 planten en wil het graag low budget houden

 

Had ik ook nog een vraag wat bter is kleine planten kweeken of grote welke brengt het beste kwalitijd en grootste toppen

Nog een vraag ik ga proberen 100% vrouwlijk saad te maken maar moet ik de plante dan anderlicht geven/ groot/ klein laten groeie om he beste saad te krijgen en heb gehoord dat als je 2 vershilllende soorten mixt worden ze gezonder en beter

 

Alvast bij deze bedankt :wOOt

Fijne kerst en Gelukkig nieuw jaar

Edited by Quxatrox

Share this post


Link to post
Share on other sites

a) spelling en interpunctie

:wOOt lees en zoek

c) leer eerst gewoon kweken en ga dan kijken naar hoe je ingewikkelde zooi kan kweken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dat niet,

 

maar het is mischien beter om eerst eens wat basis kennis te vergaren en dan pas

een gerichte vraag te stellen.

 

die gast stelt 10 vragen in een onsamenhangend verhaal, geef jij hem hier maar

eens antwoord op....................!! :specool

 

ik wil best iemand helpen, maar uit zijn verhaal valt ja niks op te maken...........!! :wOOt :wOOt :P

Edited by drents diep

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrij simpel, vertaald vraagt ie wat de best opbrengende soort is voor een beginner en hoe de opbouw van z'n kast eruit moet zien om goede vette toppen te kweken.

 

Ook wil ie vrouwelijk zaad produceren maar lijkt me niet volledig op de hoogte, of ie wil lichtstressen en mannelijke bloemen veroorzaken of denkt door andere lampen te gebruiken vrouwelijk zaad te verkrijgen.

 

Ten derde, heeft ie het over kruisen van twee soorten waardoor je een hybride krijgt, die dan wanneer goed gedaan een explosivere groei en andere positieve effecten verkrijgt.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geloof dat mijn eerdere reply de te volgen werkwijze wel duidelijk maakt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...