Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest vtmuis

Helemaal Te Gek

Recommended Posts

Guest vtmuis

Afgelopen weken was ik opzoek naar een aantal plantjes (5 stuks) om weer voor de lol te laten groeien (zonder lampen)

Stekjes verkopen is schijnbaar strafbaar dus je vindt het niet zo makkelijk op het net.

Eindelijk kwam ik achter een emailadres van iemand en de volgende dag ben ik 's middags die kant op gereden.

Ik kreeg 5 plantjes om te laten groeien en... helemaal voor niets! :smoke

Echt een ongelovelijk aardige gozer :verrygood

Als je die jongen (man) 's avonds ergens zou zien lopen, loop je een blokje om (ben geen held) maar het bewijst nog maar is een keer dat je niet op uiterlijk moet afgaan en dat blowers hele goeie gasten zijn!

De 5 plantjes staan nu met hun pootjes in de aarde en nu maar hopen dat ze over een paar maanden wat lekkers voor me hebben! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest slipperman

Zonder lampen? In deze tijd van het jaar? Good luck.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhm, ftel is wat meer? :verrygood

 

hoe wil je t gaan aanpakken?

waar staan de planten?

hoe oud zijn ze?

hoe hoog etc..

 

alsje nu nog een buitenkweekje wilt bginnen dan benje best wel telaat namelijk :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest vtmuis
uhm, ftel is wat meer? :specool

 

hoe wil je t gaan aanpakken?

waar staan de planten?

hoe oud zijn ze?

hoe hoog etc..

 

alsje nu nog een buitenkweekje wilt bginnen dan benje best wel telaat namelijk :smoke

Ik heb de plantjes in de logeerkamer staan waar veel licht binnenkomt.

De vorige keer had ik 2 plantjes waar ik een beetje mee heb lopen aankloten, de topjes waren erg klein gebleven (uiteraard) en dacht dat het niets zo zijn maar na het drogen toch maar even geprobeerd.

Aangezien ik niet goed tegen wiet kan en gelijk in slaap val, was de kwaliteit toch genoeg voor me :verrygood

 

De plantjes zijn een cm of 15 (weet niet hoe oud)

Ik wacht wel af of ze een beetje willen groeien maar ik heb alle tijd, als ze het nog doen tegen de tijd dat het weer wat beter word, zet ik ze misschien nog wel in de tuin.

 

Ik begrijp ook wel dat het knullig overkomt bij de profs hier maar ik ben er blij mee en van de opbrengst van de 2 vorige (mislukte) planten, kan ik toch zo'n 2 maanden roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je er nog iets van wil proberen te maken dan moet je toch maar even een lampje aanschaffen.

( en anders onder tl proberen...)

 

want op natuurlijk licht nu is redelijk onmogelijk geworden....daar ben je wat maandjes te laat mee :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...