Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
G@nj@

Glaasje thc drinken

Recommended Posts

hi Stoners....

ik heb hier nog een leuke tip voor jullie party's

 

Dit is een echt grappige manier om wiet te roken en ook een goeie party truc. Neem eerst een groot glas of een glazen pot, houd die onder de kraan en stop hem daarna voor ongeveer 20 minuten in de vriezer. Steek een joint aan stop die in een houder (een Bic pen zonder vulling werkt goed) totdat alleen nog de brandende kop en een kwart van de joint eruit steekt. Stop dan voorzichtig het brandende eind in je mond. Haal het glas of glazen pot uit de vriezer, steek het eind van de Bic pen (het eind waar je normaal op zuigt) in het glas en houd de Bic vlak boven de bodem en blaas dan voorzichtig. Het koude glas zorgt ervoor dat de rook niet kan ontsnappen. Vul het glas tot aan de rand met rook (het is mogelijk om er een hele joint in kwijt te raken). Pak dan het glas op, zet het glas tegen je lippen en inhaleer het in je longen door ervan te drinken net zoals je bij een glas met drinken zou doen.

De rook is zo koud dat je het bijna niet in je longen voelt verdwijnen.

 

enjoy !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben niet helemaal mee

dus je moet niet drinken maar inhaleren

moeten je lippen aan het water komen?

en hoe ontsnapt die rook uit het water?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja cool dat je erover begint (had deze tip op vorige editie gelezen, was het alweer vergeten)

 

ik heb dit wel is geprobeerd, werkt heel goed

 

Jim: water zit er niet in het glas (alleen wat druppels van het omspoelen/nat maken), je blaast hem vol met rook en door de ijskristallen koelt de rook heel snel af (rook is ook zwaarder dan lucht dus het wordt een compact rookpak)..

 

..als je het glas met rook gevuld hebt dan doe je net alsof je drinkt (hou het glas een beetje scheef) en dan adem (inhaleer) je de rook in 1 keer naar binnen

 

lekker heftig shot is dit dus eigenlijk, coole rook dus zachter voor je longen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahzo ja nu ben ik helemaal mee :lol:

stond ook niet in de tekst of het glas vol moest zijn of enkel bevochtigd eh

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me wel tof

ook een effe uitprobere :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaaf idee maar lijkt me moeilijk. ik heb namelijk niet altijd een koud glas bij de hand

Share this post


Link to post
Share on other sites
gaaf idee maar lijkt me moeilijk. ik heb namelijk niet altijd een koud glas bij de hand

 

daarom zet je het ook een kwartiertje van tevoren ff in je vrieskast, en dan drinken maar :lol: :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed idee moet is een keer geprobeerd worden.

heb je het zelf al geprobeerd g@nj@?????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal er vet wel gaaf uitzien. maar of het lekker hijst weet ik niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het 'hijst' (meer drinken eigenlijk alleen dan in je longen) heel lekker, juist omdat de rook heel geconcentreerd is, doordat de rook afkoelt en compact inelkaar gedrukt wordt op de bodem.

 

Ook hijst het lekker omdat de rook dus is afgekoeld en je niet die hete rook (ik typte net reke hoot ok, leuk) in hoeft te ademen...probeer het nou maar gewoon een keer uit :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar als je een hele joint in dat glas moet blazen, en je heb pech, dan ligt er een lading as op je tong, bha. ( had ik dus toen ik dit probeerde..) :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

daarom er ook altijd voor zorgen dat je water heb.

 

maar dat met die pen is nog niet zo'n stom idee.

 

je stopt m in een pen en de ander hijst aan die pen. is fijner als aan de tip watn dan kan je je joint plat drukken. of nat lebberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wanneer je die rook binnen krijgt , : Whaaaaaaaaaaa , it hurts f*ck*n bad ,Scheef kom je er wel van :-D :-D :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt lekker ik was hellemaal knetter!!!:twisted: :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...