Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ert

Is Wiet Droger Beter?

Recommended Posts

hoi,

 

ik heb nog niet zoveel ervaring met wiet. normaal koop ik het gewoon in de coffeeshop,

maar nu heb ik van iemand wiet gekregen die die zelf heeft gekweekt.

maar het verkruimelt kut omdat het nog niet erg droog is.

als ik het nu onder een gewone bureaulamp laat drogen word ik er dan minder

stoned van of maakt dat niet uit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

NEEEEEEEE niet drogen onder een lamp!! :verrygood :specool :smoke

 

 

gewoon ophangen in een donkere kast en wachten. Ik vind het droog genoeg als waneer je de takjes ombuigt en deze breken dan is het klaar, maar buigen de takjes gewoon mee dan zal je nog ff moeten wacht.

 

Wiet mag je nooit in de zon of onder een lamp drogen.

 

maaruuuh waarom kweek je zelf niet.............??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik en mijn broer hebben 2 planten in de tuin staan. dit is de eerste keer dat we zelf kweken.

bij ons is de hersft dit weekend ingetreden, dus vanaf gister hebben we ze binnen staan zodat ze gaan bloeien.

 

en met drogen onder een lamp bedoel ik de lamp er 15 cm boven en dan een uur

wachten ofzo. ik heb het geprobeerd, maar wat ik wilde weten is of het een nadelig

effect heeft op de werking van de wiet.

 

ik ben vergeten te vertellen dat de wiet al ongeveer een week te droog heeft gehangen

op zolder.maar ik vond het net nog niet droog genoeg, dus wou ik het effe snel onder

de lamp doen.

maar dat is niet goed begrijp ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Rataplan

ach,als deze al een week in het donker heeft kunnen drogen kun je best het op deze manier wel doen,ideaal is natuurlijk terug donker hangen,goed geventileerd,en een week of 2 wachten,zal dan veel zoeter en zachter zijn dan coffeeshopweed,80% van deze wiet is immers geforceerd gedroogd,comerciele kwekers zijn reeds rond na 48 drogen na het knippen,topkwaliteit uit eigen binnenteelt verkrijg je na enkele maanden laten rijpen in een donkere verpakking mits af en toe te luchten,ruik daar maar eens aan na enkele maanden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...