Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest Achmahim

Nog Steeds Voorbloei, Of....

Recommended Posts

Guest Achmahim

Hoi,

Mijn plantje, een mexican sativa in de volle grond, doet het lekker en is nu al 2,64m hoog.

Foto van de hele plant.

 

Omdat dit voor mij de eerst keer is dat ik een wietplant kweek kan ik niet echt de voorbloei van de bloei onderscheiden, dus hoop ik dat iemand hier mij wat wijzer kan maken....

Hier nog een paar foto's:

 

Bloei? 1

 

Bloei? 2

 

Ik hoop dat de foto's duidelijk genoeg zijn.

Alvast bedankt voor de reakties :P

 

Groeten Ach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

voorbloei komt vaak voor in de groeifase , door een tekort aan licht of ....

is nu gewoon aan het bloeien en aangezien het een sativa is kan het nog wel even duren , zal voor eind oktober zijn zo te zien.

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

staat te bloeien en een zeer mooi plant :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Achmahim
voorbloei komt vaak voor in de groeifase , door een tekort aan licht of ....

is nu gewoon aan het bloeien en aangezien het een sativa is kan het nog wel even duren , zal voor eind oktober zijn zo te zien.

grtz

Eind oktober......daar kwam ik ook al op uit, uitgaande van mijn inschatting van de bloei.

Er komen nu nog wat mooie dagen aan maar ik ga er toch vanuit dat ik de volgende maand een paar keer zal moeten knippen om wat toprot te verwijderen.

Volgend jaar ga ik het anders doen. Heb met dit experiment veel geleerd (vooral door veel te lezen) en ga in ieder geval dan 1 plant verduisteren.

Het wordt allemaal wel weer erg experimenteel maar al doende leert men.....toch?

Volgend jaar ga ik toppen, dieven, verduisteren en stekken, alles wat ik dit jaar niet wilde doen om mijn plantje niet om zeep te helpen. Wanneer je maar één plantje hebt wordt je wat voorzichtig :P

 

BTW, ik heb veel foto's gezien in topics over bloei en vraag me nu af of de bloei bij een indica er erg anders uitziet als bij een sativa. Misschien handig om te weten wanneer ik volgend jaar voor een ande soortje ga :)

 

Groeten Ach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Achmahim
staat te bloeien en een zeer mooi plant :)

Thnx :rofl

Ben er best wel tevreden over, het is een imponerende dame :P

Het heeft wel wat, kweken vanuit zaad. Alleen blijft het afwachten, dame of man.....

Jij had 3 dames uit 7 planten als ik het goed heb (ben wat wazig nu) maar volgend jaar ga ik toch weer voor zaad, geeft het kweken toch net iets meer........dan maar kappen. Voor mij kan er niks tegenop, een zaadje kiemen en na een half jaar een lekkere struik hebben :bier

 

Groeten Achmahim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...