Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest twistedplantz

Groeien In Een Kas

Recommended Posts

Guest twistedplantz

Hey, heb je mij weer! (Beginner) ;)

Ik groei mn planten momenteel buiten in een zelfgemaakte kas.

Het effect : Vet goeie plantengroei, maar ik weet niet of dit wel zo een goed ID was.

Het is namelijk echt een broeikas geworden, de normale temperatuur in de kas met een beetje zon blijkt tegen de 28 graden aan te liggen, en het is nog lekker vochtig in de lucht ook... is dit het schimmel paradijs of wietplant paradijs?

Nog een vraag er achter aan, als één van deze planten in de kas een kereltje blijkt te zijn, ben ik er dan al te laat mee om hem weg te halen bij de vrouwtjes die mogelijk ontstaan zijn uit mijn zaadjes? :rofl

 

Alvast bedankt allemaal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pas ver in de bloei zijn mannetjes een gevaar voor de vrouwtjes in de groei zeer zeker niet van de kas weet ik niet ik heb nooit met een kas gekweekt maar mij lijkt het niet verstandig om je planten in de bloei in de kas te houden omdat er dan wel schimmel komt in je toppe mij lijkt het het beste om ze voor te groeie in de kas lekker groot laten worden en dan gewoon buiten neer zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest twistedplantz
pas ver in de bloei zijn mannetjes een gevaar voor de vrouwtjes in de groei zeer zeker niet van de kas weet ik niet ik heb nooit met een kas gekweekt maar mij lijkt het niet verstandig om je planten in de bloei in de kas te houden omdat er dan wel schimmel komt in je toppe mij lijkt het het beste om ze voor te groeie in de kas lekker groot laten worden en dan gewoon buiten neer zetten

Ze zijn nu nog maar iets van 10 CM, en straks zet ik ze ook buiten in kuipen als ze een beetje potiger worden.

Maar bedankt voor je tip, dat wou ik even weten!, dus wat mannetjes betreft, Search & Destroy!!!! :rofl

 

Maar als meedere mensen een mening hebben over mij vragen, GRAAG!!!!!

 

Thnx All ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan best in je kas blijven kwken met je planten maar je zal zekr als de planten groter zijn /n bloei staan wel moeten luchten anders werk je idd schimmel in de hand

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Skunkie

Gewoon deur open en des noods een ventilator er in zeker als de kas in de bloei nog steeds overdreven vochtig is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...