Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SpacingBen

Wie Studeert Er Hier Psychologie?

Recommended Posts

psychologen psychiaters bah!!! :pooh :pooh :pooh

 

Je moet ook niet zoveel films kijken :bier

Die jongens hebben hun nut al meer dan ééns bewezen hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je moet ook niet zoveel films kijken :bier

Die jongens hebben hun nut al meer dan ééns bewezen hoor

 

njah, heb er dan weinig van gemert men mijn ervaring met die gasten. Maar wil de boel niet generaliseren, de een heeft er wel wat aan, de ander niet.

 

Studeer het niet, maar heb wel een opleiding gedaan (niet afgerond, kon het niet aan) als psychiatrisch verpleegkundige. Mijn intresse in dit vlak is nogsteeds erg groot :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Muurtje, ja heb het dan ook niet over ieder individu apart (al ben ik er wel voorstander van), maar eerder op sociaal vlak op de gehele samenleving :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan nog, begrijp ik niet echt waar je met die opmerking heen wil.

Natuurlijk is het zo dat er bepaalde wetenschap is op het werk van psychologen en psychiaters. Ook als ik dat naar de gehele samenleving kijk....word voor mij het punt niet onderbouwd dat ze hun nut bewezen hebben. Ik weet niet of er hier uberhaupt cijfers over bestaan hoeveel % wel/niet iets heeft aan de behandelingen die gegeven worden, maar met de hoeveelheid aan negatieve verhalen die ik meekrijg (en ik draai helaas al heel lang mee in de hulpverlening, heb een hoop gezien) lijkt me dat toch niet een laag percentage die zegt dat ze er over het algemeen erger van worden.

Er kunnen je problemen aangepraat worden... onzekerheid en angst kunnen ze je geven....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@belly boy . persoonlijk heb ik er slechte ervaringen mee daarom bah .maar je heb wel een punt het geld niet voor iedereen :smoke

 

 

 

 

 

mzzl kc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...