Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MasterChef

Mijn aller eerste kweek

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Dit is zowel mijn eerste post als eerste Kweek.

De reden dat ik dit met jullie deel is omdat ik graag het hele proces wil leren en geen ernstige fouten wil maken, dus graag jullie tips en hulp.

Ben begonnen met een beginners set van Sannie.. weet niet of jullie dit kennen!? Leek me gewoon ff lachen om een paar plantjes groot te brengen, maar niet op een professionele manier maar meer als vensterbank/buiten kweek. 
ik had me totaal niet ingelezen en zomaar wat besteld, geen rekening gehouden met soorten plant en autoflower etc. Tijdens het wachten op de bestelling ben ik me pas gaan inlezen en kwam er achter dat ik Autoflowers moest hebben. Deze ook maar besteld en meteen in de bijgeleverde spongepot gezet. Van de autoflower is er tot nu toe maar 1 van de 4 uitgekomen.(ik krijg coulance zaden opgestuurd) en 1 “gewone” zaadje is aan het ontkiemen. Ik heb ze zoveel mogelijk in de zon staan en heb zelfs de ene autoflower al in een grotere pot gezet.

ik hoop ook succes te hebben met de rest maar ben graag benieuwd naar jullie vragen en tips. 

61978E5D-3A9E-4014-8296-E777BFF6FDCB.jpeg

93F7C5F4-5F20-44B5-A01D-7F8BCD5B2890.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euhm hallo. Ik zou als ik jou was zelf de vragen stellen, je ziet dat er weinig animo is om vanuit jou topic vragen te stellen...Succes man !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...