Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Davey

Wiet bespoten of niet?

Recommended Posts

Hoi.

Ik ben er laatst achtergekomen dat een dealer waar ik veel van kocht ze wiet bespoot ( althans daar ben ik 80% zeker van) sinds toen ben ik erg voorzichtig met de wiet die ik koop zelfs in coffeeshops hier in rotterdam word het bespoten. Iemand heeft laatst voor mij ergens wiet gehaald en hij kreeg zelfs wiet die ze niet voorin de shop verkopen maar alleen achter aan echte vaste klanten dus het is wel goeie wiet, ruikt goed, oogt goed, voelt goed, goed compact maar niet te hard, goed plakkerig en vol van de thc. er is op de plant zelf niet veel raars te zien ( kijk foto ) maar de as was wel wat vreemd maar misschien overdrijf ik, hij was niet echt hard of plakkerig gewoon droog en stoffig als je hem fijnkneep maar wel redelijk aan de donkere kant, op sommige fotos ziet het er best lichtgrijs uit maar op sommige ook best zwart (kijk fotos) en dat is volgensmij niet goed, hij knettert niet en is een beetje zwaar qua rook maar het is ook best sterk dus dat kan wel denk ik. Kan iemand mij helpen en vertellen of deze wiet te vertrouwen is? Ik werd er wel flink stoned van dat kan ik je wel vertellen

20190330_171610.jpg

Screenshot_20190403-202612_Gallery.jpg

Screenshot_20190403-202636_Gallery.jpg

Screenshot_20190403-202619_Gallery.jpg

Screenshot_20190403-202639_Gallery.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...