Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Daggaman

Verschillen tussen vaporizers?

Recommended Posts

Op het moment heb ik thuis twee vaporizers. De ene is de 12V versie van "de Verdamper" (http://www.de-verdamper.nl/) die ik 2 of 3 jaar heb en al een tijdje met veel plezier gebruik.

Op de laatste Highlife hennep beurs (gisteren) hen ik er nog eentje bijgekocht, de digitale versie waarmee je een zak kan opblazen van "Vapir" (http://www.vapir.com/).

 

Zelf vind ik die van "de Verdamper" tot nu toe beter, die van "Vapir" varieerd nogal in temperatuur en voor mijn gevoel gaat er vrij veel lucht verloren bij het vullen van de zak (is niet groter dan 2 liter). Juist voor dat zakje had ik 'm gekocht, dat leek me wel handig en dat kan niet bij die andere. Ook is het glas van die van "de Verdamoper" fragiel, neem je minder makkelijk mee.

 

Heeft nog iemand ervaring met deze twee of andere soorten verdampers? Ik ben benieuwd naar meer ervaringen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

joe,

 

De one van vapir is wel goed hoor, je moet gwn als je je zak* vult de vaporizer rechtop houden want anders valt al uwen teel langs een kant en krijg je alleen de geur en geen thc-air. Je moet zelf een zo licht mogelijke zak zoeken, echt een zak dat je zo kan wegblazen en dan uw vapir zak nemen en die aansluiting eruit knippen en bevestigen op die grotere lichtere zak. Als je die zak dan vult moet je de ventilatie stand op het laagste zetten, het zal wel wat langer duren voor ie vol zit mja word goed gemaakt met de inhoud, en als ie bijna vol zit op de hoogste stand om al de lucht (thc-lucht) die blijf 'hangen' der ook in te blazen en dan genieten maar :verrygood

 

joes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je moet zelf een zo licht mogelijke zak zoeken, echt een zak dat je  zo kan wegblazen en dan uw vapir zak nemen en die aansluiting eruit knippen en bevestigen op die grotere lichtere zak.

Aha, een andere zak eraan plakken lijkt me inderdaad een goed idee! Kan je ook een grotere zak nemen? Ik vind degene die er bij wordt geleverd wat aan de kleine kant. Hoeveel liter (ongeveer) heb jij eraan gedaan?

Dus vullen moet je op de laagste stand doen, dat leek mij ook al omdat de temeratuur anders te laag wordt. Het probleem met het vullen vang je dus op door een "slappere" zak te gebruiken, slim!

Je zegt ook dat je het apparaat rechtop moet houden, bedoel je met de slang naar boven? Tot nu toe had ik 'm gewoon op tafel liggen.

Bedankt voor de tip met de zak, ga het nu proberen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...