Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

upperweed

Kweekboek en DVD en spel!!

Recommended Posts

Yow

 

ik zoek mensen die samen met mij een kweekboek en DVD over kweken willen uitbrengen.

Ik wil er veel tijd insteken, want waar ik in geïnteresseert ben, heb ik alles voor over :)

 

Ik ben zelf een grote collectie aan het aanleggen van foto's van de planten, tijdens het verzorgen, oogsten, drogen, enz...

Ook wil ik een volledig uitgewerkte DVD erbij stoppen waar de gebruiker op een interactieve manier de plant en cultuur rond cannabis leert kennen, met een volledig kweekschema en film over kweken op.

 

Tevens ben ik een gezelschapsspel aan het maken over kweken, dealen, coffeeshops,... . Hulp en reacties zijn altijd welkom.

 

Voel je je geroepen of aangesproken, twijfel niet en reageer.

 

En onthou dit voor altijd, wiet is geen drug maar een cultuur :|

 

See ya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super creatief idee :no

 

 

Met "gezelschapsspel" bedoel je een bordspel neem ik aan ?? Is ook wel cool....

een soort heroquest of magic the gathering voor stoners....hmmmm...ben érg

benieuwd. :angry: ben nieuwsgierig naar het spelconcept. Ik heb ook wel wat foto's

van wiet in alle stadia en ook met ziekte verschijnselen of gebreken.

Wat ga je gebruiken voor DVD mastering ? of ben je een :) en doe je het compleet van scratch :| ........

 

Leuk....weer eens tijd voor crea !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt wel interessant, maar heb je tijd / geld te veel over om dit allemaal te kunnen realiseren ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Iemand met meer dan 5000 watt aan lampen heeft al snel tijd EN geld over :) Laten we nou net op een wietforum zitten :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

mij lijkt het best wel leuk om er aan mee te werken :D

 

ik kan alleen door omstandigheden nu geen enekl lampje boven de 100 watt veroorloven *stille hint* anders ben ik me woonruimte kwijt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een bordspel aan het maken bent lijkt het me wel interessant om 'ns te uit te proberen. Wat voor soort spel wordt het?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...