Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sjeff_Dimlux

Bodem Ph, Wat Is Juist? En Hoe Beheers Je Die Zonder Te Veel Stres

Recommended Posts

Tsja.. opzich nog niet verkeerd. Maar zie volgens mij toch al aardig wat verkleuring in je blad en vanaf onderaf gaan ze rap vergelen lijkt t op.

K denk dat t een vroege herfst wordt met vrij luchtige toppen als t zover mag komen.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor iemand met een paar jaar ervaring maak je er wel een zooitje van zeg..als je jezelf had laten inspireren door ph donner hadden ze er volgens mij wel beter bijgestaan..

 

Het lijkt mij op een beginners kweekje door iemand die nog al besluiteloos is en van alles door elkaar doet..

 

Ik zou zeggen ga terug naar de teken tafel besluit hoe je t hebben wilt en voer dat uit voor de volgende ronde.. k zou in de eerste plaats ophouden met ph sturen on je bodem dat gaat m nu echt niet worden.. al doe schommelingen vinden ze ook niet fijn.

Dat bladerdek vergis k mezelf niet in hoor ben een groot liefhebber van scroggen maar bij jou zie je al verkleuringen boven in je plant.

 

Post 26 eerste foto bij het linker bamboo stokje zie je het duidelijk 2 blad rechts van t stokje rode steel en je bladgroen begint al weg te trekken .. dit zal gaan doorzetten kan ook haast niet anders je hebt denk k 0.0 kalk nog in je grond door de lage ph die je erin gooit. Daarnaast staan ze regelmatig te nat dus k denk dat de wortels onderin je pot ook aardig tot snot aan t veranderen is en bovenin je pot zal je denk k de eerste 3 cm geen wortels aantreffen omdat de bovenlaag te droog is.

 

Kortom deze ronde redden wat er te redden valt volgende ronde beter inlezen en vasthouden aan 1 methode.

 

Suc6

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je wat t is.. de jongens met veel praatjes vallen hier snel door de mand uren gelezen jaren ervaring maar de ene beginners fout na de andere..

K zou je toch adviseren om jezelf alsnog meer in te lezen al die cijferjes over kg enzo zecht niemand iets zonder de bijpassende foto s..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach jongen over een paar jaartjes kan je lachen om je eigen uitspraken ... echt waar hoor..

 

De kunst van die kilo s zit hem in t afrijpen..ergens heb je wel gelijk .. das een mooi moment om te verzwaren.. staat de top nog mooi open dan gaat het verzwaar materiaal goed diep de top in..

 

En ach als de kilo truc pas in t afrijpen plaats vind heb je nog genoeg tijd om te klootzakken en experimenteren

Afrijpen duurt nog ff dus tijd zat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pk boosters s toch niet verzwaren....

Verzwaren met suikerwater glas poeder 7up enz enz das verzwaren

 

Verders is je verhaal gewoon bullshit..

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey jij was weg account opgezecht enz enz..

 

Ga je bullshit dan ook ergens anders lopen verkopen..

Als jij alles zo goed proeft in je wiet dan is je minerale voeding ook een verzwaarder.. dan moet je lekker bio of organisch gaan kweken dat is wat k en anderen je al hebben geadviseerd.

 

Hey nogmaals zal je hier op t forum.niet meer lastig vallen.. je zou gerust een reincarnatie van growingpp kunnen zijn

Wens je veel succes en er is vast wel iemand te vinden die jou helemaal de baas vind met je bla bla bla..

 

Ik ben er niet van onder de indruk iig.. mischien dat t r mee te maken heb dat k al een paar jaartjes hier rondhang en al een paar rondje s meer heb gedraait om t kaft van t koren te onderscheiden..

 

Jammer dat er hier haast geen mods meer zijn want dit topic kan gewoon gesloten worden i.v.m topic terreur..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee vriend jij komt hier niet om te leren jij komt om jou wijsheid te verkondigen.. k ga nu maar ff op 1 ding in aangezien de rij met onzin groter en groter wordt.

Dus pak k even het meest basic wat je meld..

 

Jij gaat met voeden door tot je tekenen van geligheid ziet ? Dus de geligheid geeft aan dat je op t randje van de voeding zit ... dat is wat je daarmee wilt vertellen toch ... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nogmaals mijn vraag

... dus de geligheid geeft het randje van de voeding aan ?

 

Lappen tekst copy paste is grappig..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou deze: ik bloei 12-16 weken gemiddeld even gezegd: ongeacht witte of haze soort

 

voeden tot je ze geel ziet worden althans de tekenen.. dan maar eens minderen of alleen nog maar water. geef ze dan gerust nog 3 weken om helemlaal uit te bleken.. als je dit met organische mest stoffen wilt doen word het moeijlijk.

 

Hier meld jij toch dat je bij de tekenen van gelgheid stopt met voeden omdat je op t randje zit ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...