Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

G-Cheese

Eerste Kweek 8X Bleu Cheese 600W Led

Recommended Posts

Wat ik me al een tijdje afvraag, wat staat er onder die kartonnen doos, met die witte kabel? :likken:

 

haha daar zit de stekkerdoos in. geeft me een beter gevoel als dat afgedekt staat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je je LV meter als eens in dat doosje gelegd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je die niet ergens hoog en droog weghangen, of nog beter, buiten je tent?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je die niet ergens hoog en droog weghangen, of nog beter, buiten je tent?

nee want de kabel van mn waaier is te kort dan, en die van mn lamp is ook niet super lang.

maar de doos is niet helemaal dicht aan de achterkant is ie open maar waar het licht naar binnen kan is ie dicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan verleng je die met een waterdichte stekker natuurlijk, doe waar je zin in hebt maar haal het ten minste van de grond af, stel dat je ooit je bakkie water omstoot of mis gietert..

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan verleng je die met een waterdichte stekker natuurlijk, doe waar je zin in hebt maar haal het ten minste van de grond af, stel dat je ooit je bakkie water omstoot of mis gietert..

ja van de grond staat het zoiezo staat op een plastic bakje

gallery_46948_19206_4701230.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit man ben benieuwd wat je er vanaf gaat halen totaal

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit! erg benieuwd hoe dit afloopt. mag ik vragen wat voor led lamp je gebruikt? en waar je dit gekocht hebt?

:whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit! erg benieuwd hoe dit afloopt. mag ik vragen wat voor led lamp je gebruikt? en waar je dit gekocht hebt?</div>

:whistle:</

thnks man! ben ook benieuwd ze moeten nog een goeie 4 weken.<br>

en de lamp is wel een chinese maar ben er wel tevreden over tot nu toe.<br>

tis een 600 watter met 120x5 diodes, en je kunt ook de ene helft van de lamp uit doen.<br>

makkelijk voor in het begin van de kweek, en scheelt weer wat stroom zo</p>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er goed uit hoor. Volgende keer iets meer voorgroei geven krijg je het beter dicht. Maar niet slecht voor de eerste keer :tu

 

Die stekkerbox daar zou ik wel wat op verzinnen, persoonlijke zou ik niet lekker slapen met zn ding in m'n tent :(

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er goed uit hoor. Volgende keer iets meer voorgroei geven krijg je het beter dicht. Maar niet slecht voor de eerste keer :tu

 

Die stekkerbox daar zou ik wel wat op verzinnen, persoonlijke zou ik niet lekker slapen met zn ding in m'n tent :(

 

ja ze hebben toch 4 weken gegroeid maar denk door het te veel voeden iin het begin dat ze zo zijn gebleven.

en moet ff kijken ja wat ik daarmee ga doen.. sommige kabels halen het niet tot buiten de tent. zou er een langere kabel in kunnen zetten volgende kweek.

of kan ook miss de stekkerdoos aan het plafond bevestigen, maar is dit wel veilig met de hoge LV de eerste weekjes ?

 

had ff gekeken op het internet maar denk dan dat ik een waterdichte stekkerdoos maar in de tent ga doen.

 

 

 

 

 

nog wat fotos van hoe ze der nu bij staan. ze staan morgen op 5 weken bloei

 

gallery_46948_19206_3359297.jpg

gallery_46948_19206_2987499.jpg

gallery_46948_19206_476659.jpg

gallery_46948_19206_4601671.jpg

 

 

en deze heeft al eigenlijk hele kweek er wat anders uit gezien. en als ik nou aan de toppen ruik is het net haze, zo een citrus achtige geur?

weet iemand hoe dat kan?

gallery_46948_19206_1161740.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plaatjes ziet er goed uit

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

update:

 

we zitten nu op dag 46 van de bloei. sommige toppen zijn al redelijk aan gedikt, maar ik vind dat de rest precies een beetje achter blijft met dikker worden..

op papier zouden ze nog een weekje moetten, maar ga ze toch wat langer laten staan. trichomen zijn ook nog helder dus.

volgende week ga ik stoppen met voeden en ga ze dan beginnen spoelen. ben ook van plan om in de laatste week de plantjes te laten stressen

dmv de temp naar beneden te halen en dag en nacht verschil groter te maken.

 

hier paar fotos

 

gallery_46948_19206_1418477.jpg

lekker veel trichomen :yummy: :yummy:

gallery_46948_19206_1165163.jpg

gallery_46948_19206_452708.jpggallery_46948_19206_2525165.jpggallery_46948_19206_2837129.jpg

 

Peace :wave:

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag foto gemaakt van 1 van de achterblijvers van in het begin. wou ze bijna uit te tent zetten toen.. maargoed :whistle:

 

gallery_46948_19206_1791638.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag nog een gekeken naar de trichomen en zijn zo goed als allemaal milky, dus vandaag llaatste keer water gegeven en nu lekker laten uitdrogen en dan over een klein weekje de schaar erin!! eindelijk!! :icecream: :icecream:

 

zodra het is gedroogd zal ik het resultaat hier onder zetten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes! nog even wachten en dan mag je :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb vandaag nog eens gekeken en is toch al redelijk droog allemaal takjes buigen nog beetje, sommige knakken al.

heb ze ook is gewogen en kwam uit op 120 g, hoopte op een 100 dus valt nog wel mee. kan natuurlijk wel wat hoger maja 1e kweekje en next time better!

laat ze nog paar daagjes liggen en dan roken! :vape: :vape: :dribble: :dribble:

 

de volgende zaadjes zijn ook onderweg, ditmaal weer van RQS

- 3x lemmon shining silver haze

- 3x bubble kush

- 3xpineapple kush

 

 

check out. peace :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een dikke zak in ontvangst mogen nemen! :jump:

 

 

Na een nacht te hebben gewerkt , als een gek naar huis gereden om na lang wachten een dikke te draaien,

Eenmaal op de helft had ik m al goed hangen! Mn wallen lagen ondertussen al op de grond en heb nog 2 uur naar deadliest catch gekeken om uiteindelijk op de bank in slaap te vallen :likken:

Al met al een heerlijk geslaagd wietje! :dope:

 

Geur: Is erg zoet en heerlijk om aan te ruiken, de kaasachtige snoep geur komt hier goed naar boven.

Smaak: Zoals hij ruikt, heerlijk om te roken. Lekker soft over de keel! ( Net of ik bij de bluebird zit , you know :dribble: )

Bij het aparte zakje, is het net alsof er lemon haze gerookt wordt, wat een verschil!

 

Op naar de volgende ronde! We kunnen weer even vooruit.

 

Adios Amigo's :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...