Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hey, jullie hebben me gewezen in mijn kweekverslag dat ik last heb van een beetje toprot. Ik kan het niet echt zien op de foto. De vorige keren was het echt duidelijk waar ik toen last had van toprot. Dit is mijn eerste kweek met professioneel apparaten en een tent. Ik kan echter niet goed zien waar toprot is die jullie bedoelde. Ik vraag het liever niet maar ik wil ook mijn plant niet laten verder rotten. Het zou echt zonde zijn dat de hoofdtop naar de klooten is omdat ik het niet durf vragen voor de reacties. Ik kan er alleen maar van leren.

gallery_33873_18780_1704517.jpeg

 

en dit was vandaag

gallery_33873_18780_1233201.jpeg

 

jullie hadden het opgemerkt in mijn kweek verslag. het was de 3 de foto in het kweekverslag maar heb het hier nog eens geplaats.

 

al jullie het willen checken in het kweekverslag kan je het hier ziet.

http://www.wietforum...ieuw-materiaal/

 

ik hoop als er rot is dat ik het direct kan verwijderen dat het niet uitbreid.

 

ik hoop op een rap antwoord. ik ben al wat verloren met toprot maar dat was echt duidelijk te zien. maar bij deze plant zie ik het niet. En wil het er zo rap mogelijk uitsnijden.

 

alvast bedankt dat jullie de moeite doen om nog eens te kijken en te reageren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi, ja zie niet echt wat merkwaardigs , gewoon even checken door aan de kleine blaadjes te trekken in de top laten deze meteen los heb je kans dat je rot binnen in de top heb zitten maar op de foto's zie ik niks raar op de katten haar naar hahs

 

xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...