Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Boefje030

Autoflower

Recommended Posts

Een bekende van mij wil wat plantjes in de tuin zetten. Nou leek het mij wel handig om hiervoor autoflowers te gebruiken zodat hij niet pas in November ofzo hoeft te oogsten.

 

aangezien ik hier totaal niet in thuis ben (wel keer zaadtopic maarja) een paar vraagjes.

 

- Welk is wel een leuk soortje. Liefst commercieel welke ik eventueel kan overnemen. (auto amnees of dergelijke als dit bestaat)

- Zijn fem zaden veilig voor iemand die er geen verstand van heeft? hij wilt maar een x aantal planten, zonde als de helft man is.

- Van welk zadenbank?

 

 

Dank je

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou zeggen kijk eens een paar kweekverslagen door in de buiten sectie. Staan veel autoflower topics.

Ik heb er van dutch passion. Goeie ervaringen mee. Maar evenzeer goeie ervaringen met bv bomb seeds en greenhouse...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

een topic van boefje met maar één reply.

 

waar gaat het heen met wf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu Royal cheese automatic van royal queen seeds, ik denk dat ze wel veel gaat opbrengen. zeker wel een aanrader :)

 

Mvg buitenkweker17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Commercieel kan ik je niet mee helpen.

Zelf goede ervaringen met Dinafem en Green house Seeds.

 

Ik heb nog geen problemen met mannen gehad tussen de fem zaden. Tot nu toe 100%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

boef pm collie weed es die zit in de autoflowers die kan je wel op weg helpen

 

xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoflowers zijn altijd fem dacht ik boef

En ik vind persoonlijk azarius heeft een heel goeie selectie van autoflowers van alle seedbanks

 

Aanraders : paradise seeds , dinafem , sweet seeds

 

Soorten heb je denk ik 200 ofzo dus keuze genoeg . Er bestaan heel low maintanence plantjes ook die zeer easy zijn voor je maat .

 

+speed is volgens mij een van de makkelijkste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...