Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DikkeToeter

3X Autoflower(Buiten)

Recommended Posts

Heb ongeveer 1,5 week geleden 3 autoflowers buiten in de tuin gezet. Heb de zaadjes na het onkiemen in 12L potten met Fleurella potgrond gezet. Had eerst nog een 4e zaadje alleen die bleek meer dood dan levend te zijn... :thumbsdown: . De andere 3 zijn gelukkig wel boven de grond gekomen en zijn nu tussen de 5-7cm en ik vroeg me af of dit een beetje een normale grootte is voor de tijd dat ze staan.

 

Soorten:

Skunk #1 Auto - Sensi Seeds

WP 20160530 10 31 51 Pro

Deze is 10 dagen oud en ongeveer 6cm lang.

 

King's Kush Auto - Greenhouse seeds

 

WP 20160530 10 32 01 Pro

11 dagen oud en 5cm lang, mist alleen een lobblaadje en groeit tot nu toe het minst snel.

 

Girl Scout Cookies - Fastbuds

 

WP 20160530 10 32 15 Pro

11 dagen oud en is nu 8 cm lang maar doordat die gestrekt was was ie omgevallen en heb hem nu aan een stokje vast gemaakt.

 

alle 3 bij mekaar

 

WP 20160530 10 35 01 Pro

Met hondenweer zoals vandaag zet ik ze trouwens binnen onder een schuin dakraam(Hoop dat ze hierdoor genoeg licht krijgen). Verder ben ik van plan om 1 fles plagron alga grow en 1 fles alga bloom te bestellen, maar ik weet niet of dit geschikt is?

 

Ik hoop dat het wat word want is mn 1e keer en hulp is altijd welkom :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn op de foto's trouwens wat nat maar dat komt omdat ik ze pas binnen had gezet nadat het al een tijdje aan het regenen was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom,

 

De plantjes groeien inderdaad slecht met dit weer.

Ze zien er gezond uit dus zou me niet teveel zorgen maken over de trage groei.

 

Voeding geven hangt er vanaf hoeveel voeding er al in je grond zit, soms moet je helemaal niet bijvoeden.

 

Ik zou enkel bloeivoeding kopen en deze geven vanaf de planten een week of 5 zijn.

Let op: langzaam opbouwen en naar je planten kijken en niet naar het schema.

 

Groeten Passiongrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo thanks voor je reactie, k vraag me alleen af of er in de grond voeding zit voor 5 weken, stond verder niks op de zak. Maar als ik de blaadjes zie verkleuren is het beter om ze wat bij de voeden toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf heb ik ook fleurella potgrond, heb toevallig eergister pas 1e x voeding gegeven, na een maand,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo'n jonge plantjes hebben nog helemaal niet veel nood aan voeding, dat ze geel wegtrekken ligt waarschijnlijk aan dat ze te nat staan of verbranden omdat er al te veel voeding zit in je potgrond voor deze jonge planten.

 

Aangezien ze zo gestrekt zijn denk ik dat je moet minderen met water geven, geef eens 5dagen geen water, kunnen ze best wel tegen.

 

Groeten Passiongrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...